Gå til innhold

Overføre filer til XBMC..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok..er det noe muligheter for å unngå dette?

siden det virket som at du hadde litt peil på det mohuhau så vil jeg gjerne spørre om en ting til: I XBMC kan man få informasjon på f.eks filmene fra IMDB. Hvordan, hvis det er mulig, kan man selv editere denne informasjonen for hver enkelt av filene?

Lenke til kommentar

Heisann!

Når det gjelder redigering av IMDB-info har jeg ikke noen ide, har aldri forsøkt det. Men, når du har søkt gjennom en mappe med f.eks. filmer mot IMDB så kan du få opp informasjonen som ble funnet ved å velge film med "markøren" og trykke på "hvit" knapp. Da får du opp en liten meny som bl.a. gir deg valget "Filminformasjon" eller noe sånt. Søket gir også cover-bilde til de fleste filmer (dersom du har gitt filmen et fornuftig navn) noe som gjør at det ser mye bedre ut i film-listen i XBMC.

Lenke til kommentar
ok..er det noe muligheter for å unngå dette?

siden det virket som at du hadde litt peil på det mohuhau så vil jeg gjerne spørre om en ting til: I XBMC kan man få informasjon på f.eks filmene fra IMDB. Hvordan, hvis det er mulig, kan man selv editere denne informasjonen for hver enkelt av filene?

Du kan redigere filene på pc,n. I XBMC kan du trykke på INFO knappen på remoten, da vil du få lagt cover på hver enkelt film. Lettere det enn å hente ned bilde og rename det for hver enkelt mappe.

Hvis du ikke ønsker mappesystem kan du selvsagt gjøre det samme på filnavnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...