Goliath Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er det noe begrensing på filnavn når man overfører ting og tang til XBMC? virker nesten sånn..noen som vet hva reglene er for dette? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Fatx som er filsystemet på xbox har en begrensning på at det maksimalt kan være 42 tegn, i tillegg til at ikke alle tegn er støttet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 ok..er det noe muligheter for å unngå dette? siden det virket som at du hadde litt peil på det mohuhau så vil jeg gjerne spørre om en ting til: I XBMC kan man få informasjon på f.eks filmene fra IMDB. Hvordan, hvis det er mulig, kan man selv editere denne informasjonen for hver enkelt av filene? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Så vidt jeg kan huske kan du ikke ha mer enn 32 tegn, og heller ikke komma og slikt heller. Jeg har ikke fått til å få ut noe informasjon av det her IMDB greiene jeg. Åssen kan man se det a? Lenke til kommentar
Tman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Heisann! Når det gjelder redigering av IMDB-info har jeg ikke noen ide, har aldri forsøkt det. Men, når du har søkt gjennom en mappe med f.eks. filmer mot IMDB så kan du få opp informasjonen som ble funnet ved å velge film med "markøren" og trykke på "hvit" knapp. Da får du opp en liten meny som bl.a. gir deg valget "Filminformasjon" eller noe sånt. Søket gir også cover-bilde til de fleste filmer (dersom du har gitt filmen et fornuftig navn) noe som gjør at det ser mye bedre ut i film-listen i XBMC. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 vil gjerne opplyse i samme slengen at man kan sette "cover" manuelt på mappene ved å legge til "coveret" rett i undermappa og rename den folder.jpg Da blir dette bildet mappens ikon.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) vil gjerne opplyse i samme slengen at man kan sette "cover" manuelt på mappene ved å legge til "coveret" rett i undermappa og rename den folder.jpg Da blir dette bildet mappens ikon.. Digg, det visste jeg ikke! ohh noo Endret 3. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 ..skal poste flere tips hvs jeg kommer over dem.. Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 ok..er det noe muligheter for å unngå dette? siden det virket som at du hadde litt peil på det mohuhau så vil jeg gjerne spørre om en ting til: I XBMC kan man få informasjon på f.eks filmene fra IMDB. Hvordan, hvis det er mulig, kan man selv editere denne informasjonen for hver enkelt av filene? Du kan redigere filene på pc,n. I XBMC kan du trykke på INFO knappen på remoten, da vil du få lagt cover på hver enkelt film. Lettere det enn å hente ned bilde og rename det for hver enkelt mappe. Hvis du ikke ønsker mappesystem kan du selvsagt gjøre det samme på filnavnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå