bergetun Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei, har lyst å komme i kontakt med andre som bruker Dreambox satelitt mottaker. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har Derssom du har lyst yil å komme i kontakt med likesinnede kan du ta en tur inn på Tabascoweb og tusle inn på Norsk Parabol Forum. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Forumet til dreambox.no er også å anbefale. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Har MANGE spørsmål .. Har ikke fått Dreamboxen enda men har bestilt 2 stk nå (en til meg og en til min far) Endret 1. mai 2005 av bergetun Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hva er egentlig en dreambox? satelitte mottaker.... Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 thats it? hva som er så fantastisk med den da? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 thats it? hva som er så fantastisk med den da? Det er fire som jeg kommer på. 1. den er fullt konfigurerbar 2. den er fullt konfigurerbar 3. den er fullt konfigurerbar 4. den er kjapp DrE Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Er det noen som kan peke meg til en webside som forklarer hvordan man kan bruke orginalt Viasat kort på dreambox Lenke til kommentar
kosh Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 thats it? hva som er så fantastisk med den da? Det er fire som jeg kommer på. 1. den er fullt konfigurerbar 2. den er fullt konfigurerbar 3. den er fullt konfigurerbar 4. den er kjapp DrE 5. En satelittbox som kjører Linux og dermed kan gjøre det aller meste som en vanlig PC kan. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er det noen som kan peke meg til en webside som forklarer hvordan man kan bruke orginalt Viasat kort på dreambox Digsat.net er den beste plassen å starte. Der står det meste du trenger å vite. Lenke til kommentar
Amstel Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 http://tabascoweb.net/forum/ Fin fin plass http://www.satcity.nl/ Er også nyttig... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Kan man få inn SKY UK kanaler på Dreamboxen ? Selvfølgelig med orinalt Sky UK kort ! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jøss, er du britisk statsborger. Sky abb da må jeg vel bare si Gbox da Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Jøss, er du britisk statsborger. Sky abb da må jeg vel bare si Gbox da Nei men en kammerat er Kan du forklare litt mer ? GBox ? Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Kan ikke forklare mer uten å gå utover norsk lov. Ta en titt på tidligere nevnte fora....... Men kan vel si såpass at Sky er grunnen til at Hydra måtte ble tvunget til å legg i årene. Endret 3. mai 2005 av Amriden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå