Visionnn Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har nylig kjøpt meg ny datamaskin. Innstalerte WinXp, når jeg skulle innstalerere driverne til skjermkort, ethernet osv. så nekter den og åpne exe filene. Fordi det er ett ugyldig Win32-Program. Noen som har en anelse om hva som kan være galt? Jeg får heller ikke innstalert driverne til nettverkskortet "manuelt". Og hvor kan jeg laste ned Xp SP2? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 For at det skal være lettere å hjelpe deg, så les her. Windows XP Service Pack 2 kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Visionnn Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Her er forresten spesifikasjoner: Hovedkort. Asus A8N-E CPU: AMD Athlon 64 3200+ Sata Harddisk 200gb Den linken du pastet er til Office Xp. Endret 1. mai 2005 av Visionnn Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Den linken du pastet er til Office Xp. Uff da. Er det ikke bare å gå på Windows Update da? Lenke til kommentar
Visionnn Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 nei?. Kan ikke gå på Windows Update med en pc som jeg ikke får innstalert Nettverkskortet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå