Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Slayer, Pantera, Cannibal Corpse. Valget står nok mellom disse tre bandene. Edit: Kanskje jeg dytter inn Opeth, Dying Fetus og Zeppelin også. Endret 1. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Led Zeppelin eller YES EDIT: Er det noen som hører på YES ? Endret 1. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Opeth Decapitated Red Harvest Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Klarer ikke velge ett band. Men, mine favoritter er som følgende: Chimaira Trivium Metallica(som mange andre) Black Label Society Pantera Dream Theater Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nicole Blackman. I Recoil - Breath Control og Golden Palominos - Victim. Geniale damen Ellers så er det enormt mye, og mye som mange andre har trukket frem, ELP, APC, enya, zeppelin, beatles osv... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Forandrer seg mye, men Led zeppelin og pink floyd er jeg ganske glad i. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Tujiko Noriko Ann Sexton Satisfaction Unlimited Towanda Barnes +++ Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 De tre banda jeg hører mest på akkurat nå er: -Rammstein -Kent -Stonegard Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Samme topic her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=55935&st=600 Lenke til kommentar
Rudd Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Beste albumet jeg har i hylla må helt klart bli "The Savage Rose - In The Plain" Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg er super-fan av de gode gamle prog-bandene. Som Genesis, Yes og Crimson bla.a Men jeg må nok kanskje si at det absolutt beste jeg har hørt er Abbey Road av The Beatles. En fantastisk plate! Og en perfekt avslutning på bandet! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kings of Convenience, Robbie Williams, Kent, Bo Kaspers Orkester Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det aller beste for Meg -uten tvil, er; Guns N' Roses Når det gjelder 2. plass kommer Metallica (dog et stykke nedenfor førsteplassen). 3. Plass, da kommer det så mange grupper at... ja.. Mange! Men, det er nå ikke så interessant, siden det kun var det "Beste du har hørt!?" som vi skulle frem til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå