Endre visningsnavn Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) - Endret 30. mai 2011 av Tao is Taokaka Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dei 3 store for min del blir Metallica, System Of A Down og Megadeth Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Klarer ikke velge et band; Hammerfall, Kamelot, Edguy og Manowar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dette har vel kommet opp før? Utrolig mye å velge mellom... Naglfar, Dimmu, Leonard Cohen, Die Apokalyptischen Reiter, Incubus, Excrementory Grindfuckers, gammel In Flames osv osv Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvis eg må velge en så må det bli System of a Down Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Katatonia. Liker svært mange band, men ingen har betydd/betyr så mye for meg som katatonia! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 The Beatles er vel en klar favoritt hos meg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vanskelig å velge... Rammstein Mortification Nightwish Edguy Children Of Bodom Manowar In Flames ...er favorittene! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 har hørt sykt mye på HIM, Hellbillies og E-76. Nå går det mye i Isengard, Storm, Burzum og Darkthrone Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Forandrer seg hele tida. Men Charta 77, Tool, Immortal og Radiohead er høyt oppe på lista mi. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Forandrer seg mye her og, syntes Slayer har vært en knall sterkt band den tiden jeg har hørt dem. Så tror jeg plasserer de høyest. LarsP : Har du hørt Dark Fortress ? De spiller ganske lik musikk som Naglfar, tysk bm band. Anbefales og få hørt, spesielt sangen Stab wounds. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er jo litt opp og ned, men de som lengst har vært favorittene mine er: - Dream Theater - System of a down - In Flames Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Der må jeg vel si, uten tvil, Led Zeppelin -Gods Of Rock Lenke til kommentar
T.L Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Led Zeppelin og Tool er vel mine favoritter. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Lurer på om jeg skal gi min stemme til Dream Theater. Jeg er ikke helt sikker, men...jo. Og om en mnd kommer det ny studioskive. Juhu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå