Kenny Bones Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Også er det sykelig kjedelig da! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nei,jeg tar meg ikke nær av dette og jeg bryr meg heller lite om hva andre tjener. Godt godt. Du er sikkert en hyggelig kar men det jeg poengterer er at du i de fleste av dine poster må fremmheve allverdens ting, du kunne jo da bare skrive feks hagemøbler av Teak og ikke vektlegge suppleringsstoler og suppleringsbord. jeg ønsket å fremheve at det var mer enn fire små teakstoler jeg hadde vært med på å olje. Dette er det kun folk som er opptatt av og fremheve hvor mye de eier som gjør . For det første, var det som sagt ikke min hensikt. For det andre er teak litt ut på havemøbelfronten, og på den måten ikke så mye å skryte av. Joda som snekker og båtbygger vet jeg utmerket hvordan Teak skal behandles . Godt. Teak er ikke verdens smarteste matrialvalg, synes det må vedlikeholdes ganske mye, særlig som båtgulv, eller dekk heter det vel. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Skal og henge ut lapper på butikker i morgen, må vell få tjent noe penger. Skal gjøre småting, som maling, klippe gress, vaske hagemøbler kommmer sikkert på mer i morgen Me = pengesluker uheldigvis. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) http://www.nordkak.no/ Endret 2. mai 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvis trådstarter ikke er så gammel (eller bor hjemme) kan han spørre sine foreldre om finansiering Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) http://www.nordkak.no/ Hahaha, vi dreiv å skulle selge det der da vi skulle spare til klasseturen (som forøvrig var super) Den andre gangen vi skulle selge de der, glemte jeg noen eske inne på rommet. Det ja da gjorde var å selge de som virka minst muggen/råtten via å riste på boksen og studere datoen nøye :!: Altså å fundere på om de kunne være litt over dato Fikk selgt noen, har enda ikke mottatt noen klager Endret 2. mai 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hvis trådstarter ikke er så gammel (eller bor hjemme) kan han spørre sine foreldre om finansiering Tror det er tatt opp før og var uaktuelt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Godt. Teak er ikke verdens smarteste matrialvalg, synes det må vedlikeholdes ganske mye, særlig som båtgulv, eller dekk heter det vel. Ute er det et dekk, inne er det dørk Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Heh...Får ikke spenn når jeg jobber hjemme en gang jeg...Skal også på tur til Island...nå i juni...driver med siste innspurt med jobbing, og satser på å ha over halvparte betalt så fatter slipper å betale alt...knipa jeg har er å få 1000 spenn til en digg casemod... har knall planer Prøv å skrive jobbsøknad og få jobb i en butikk eller mno...selv om det ikke er helt lett...leverte på 10 forskjellige steder her i Asker og fikk avvis fra alle Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Joda som snekker og båtbygger vet jeg utmerket hvordan Teak skal behandles . Godt. Teak er ikke verdens smarteste matrialvalg, synes det må vedlikeholdes ganske mye, særlig som båtgulv, eller dekk heter det vel. Teak er nå engang å foretrekke framfor plast på en båt. Mer sklisikkert og holdbart bl.a. Edit: OT dette, ja. Skaff en jobb! Endret 2. mai 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noen som vet om enkle steder å få jobb for en 14/15 åring? det er vel så godt som umulig å få en brukbar jobb når du er på denn alderen (det er vertfall min erfaring) men du tjener vertfall ingenting på å sitte foran datan og surfe likte ideen med å gå på dørene til folk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du kan alltid snyte på en intentanende bestemor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 http://www.nordkak.no/ Kan fortelle deg at jeg har ÅTTI av de jævla kakeboksene stående i kjellern.. Får jeg solgt dem? NEI! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 http://www.nordkak.no/ Kan fortelle deg at jeg har ÅTTI av de jævla kakeboksene stående i kjellern.. Får jeg solgt dem? NEI! Kjøpte du sånne? :!: Selg så mange du klarer og spis resten selv. Mormors Doble Sjokoladeflarn er bare Stå på videre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Må selge alle om jeg skal tjene no! Kan stikke av med 10 selv og bare mista ca. 200 spenn da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå