Dr.X Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 EDIT: Hva i huleste er forskjellen på denne og denne egentlig? Det lurte jeg også på.. Kan ikke si at jeg med erfaring kan bedømme forskjellen på 1mbcache og 512, men som sagt, tviler på at du får noe særlig bruk for det. Men siden du er så opphengt i å ha det beste, så er en tusenlapp fra eller til vel greit. Men for all del, ikke kjøp FX55 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Snekker, nå synes jeg du tar deg nær av ting. 1. Teak må rensens med rød sprit førs oljen kan påføres. Fremheving av ordet teak var gjort da dette er mer arbeid enn med andre tre-sorter. 2. jeg tok med antallet, for å ikke få slengt i trynet at jeg hadde oljet en liten suppleringsstol. 3. jeg er ansatt i noen aksjeselskaper, det er sikkert du også. Det er du/dere som påstår at jeg ikke tjener ærlige penger. 4. All vår teak hadde med seg sertifikat på at det var "oppdrettsteak". Nei,jeg tar meg ikke nær av dette og jeg bryr meg heller lite om hva andre tjener. Selv har jeg så jeg klarer meg og ferdig med det . Du er sikkert en hyggelig kar men det jeg poengterer er at du i de fleste av dine poster må fremmheve allverdens ting, du kunne jo da bare skrive feks hagemøbler av Teak og ikke vektlegge suppleringsstoler og suppleringsbord. Dette er det kun folk som er opptatt av og fremheve hvor mye de eier som gjør . Joda som snekker og båtbygger vet jeg utmerket hvordan Teak skal behandles . Men så tilbake til topic. Når det gjelder cpu er jeg enig i at det er bortkastete penger å kjøpe en FX, spesielt om en har dårlig råd. Gå for en 3500 den holder i bøtter og spann og da har du allerede spart inn de 5000 kr uten å løfte en finger . Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Husk; Du trenger penger til å kjøpe bil om ikke alt for mange år Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Okey, FX55 er droppa.. Bilen shiter vi i! =D Så nå at den ene sto det "130nm" og på den andre "90nm, Venice", rett under logoen! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Okey, FX55 er droppa.. Bilen shiter vi i! =D Så nå at den ene sto det "130nm" og på den andre "90nm, Venice", rett under logoen! Ville valgt sistnevnte i tilfelle du faller for fristelsen å klokke Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 EDIT: Hva i huleste er forskjellen på denne og denne egentlig? Ble litt mye "fagprat" nå, som ikke har så mye med Off Topic.. Den ene har 130nm kjerne, mens den andre har 90nm kjerne, en Venice. Venice'n er sikkert litt kaldere enn den andre. Denne altså. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Okey, FX55 er droppa.. Bilen shiter vi i! =D Så nå at den ene sto det "130nm" og på den andre "90nm, Venice", rett under logoen! Ville valgt sistnevnte i tilfelle du faller for fristelsen å klokke Å, du skulle ha sett trynet på morra mi da jeg prøvde det med min nåværende Athlon 2000+ 1.6ghz du Men om jeg ikke skal overklokke og skal ha vannkjøling, skal jeg da gå for 130nm? Endret 1. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei. Kaldere er vel bedre uansett? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 nei. Men wtf er mordi så redd for? Vet du egentlig hva klokking går ut på ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Naturligvis! Få komponenter til å yte mer! Har jo overklokka litt før på en gammel maskin.. Det mora mi er redd for er at noe skal ryke! Endret 1. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Men å skrive HU ikke du Hehe, yesda, det skjønte jeg.. Men klokking er ikke så jævlig farlig som folk flest tror. Hvertfall ikke hvis du gjør det som det skal gjøres. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Men å skrive HU ikke du Hehe, yesda, det skjønte jeg.. Men klokking er ikke så jævlig farlig som folk flest tror. Hvertfall ikke hvis du gjør det som det skal gjøres. "Men å skrive HU ikke du "?? Nei, jeg vet det men det gjør ikke hu! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Gå med VG eller Dagbladet på søndagene. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Gå med VG eller Dagbladet på søndagene. Eller kanskje Reklame Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvorfor forteller du moren din at du skal overklokke da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Øhm.. Mmm, si det!! Problemet er at samboern hennes kan data, og han oppdager det så jeg kan ikke gå bak ryggen hennes heller! Dilemma.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvorfor forteller du moren din at du skal overklokke da? Kalles vel å være ærlig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg fikk min først sommerjobb da jeg var like gammel som deg. Jeg jobbet på LECA og tjente ca 5.000 i uken. Det er bare å gå rundt å høre om noen trenger noen som deg. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har alltid hatt sommerjobb jeg, samme hvor det nå enn var.! Plenklipp er jo noe som bringer inn penger enkelt og greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå