Gå til innhold

Hvordan skal Glisevask skaffe 5.000?

Anbefalte innlegg

EDIT: Hva i huleste er forskjellen på denne og denne egentlig? :ohmy:

Det lurte jeg også på..

Kan ikke si at jeg med erfaring kan bedømme forskjellen på 1mbcache og 512, men som sagt, tviler på at du får noe særlig bruk for det. Men siden du er så opphengt i å ha det beste, så er en tusenlapp fra eller til vel greit. Men for all del, ikke kjøp FX55 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snekker, nå synes jeg du tar deg nær av ting.

1. Teak må rensens med rød sprit førs oljen kan påføres. Fremheving av ordet teak var gjort da dette er mer arbeid enn med andre tre-sorter.

2. jeg tok med antallet, for å ikke få slengt i trynet at jeg hadde oljet en liten suppleringsstol.

3. jeg er ansatt i noen aksjeselskaper, det er sikkert du også. Det er du/dere som påstår at jeg ikke tjener ærlige penger.

4. All vår teak hadde med seg sertifikat på at det var "oppdrettsteak".

Nei,jeg tar meg ikke nær av dette og jeg bryr meg heller lite om hva andre tjener.

Selv har jeg så jeg klarer meg og ferdig med det .

Du er sikkert en hyggelig kar men det jeg poengterer er at du i de fleste av dine poster må fremmheve allverdens ting, du kunne jo da bare skrive feks hagemøbler av Teak og ikke vektlegge suppleringsstoler og suppleringsbord. Dette er det kun folk som er opptatt av og fremheve hvor mye de eier som gjør .

Joda som snekker og båtbygger vet jeg utmerket hvordan Teak skal behandles . :D

Men så tilbake til topic.

Når det gjelder cpu er jeg enig i at det er bortkastete penger å kjøpe en FX, spesielt om en har dårlig råd. Gå for en 3500 den holder i bøtter og spann og da har du allerede spart inn de 5000 kr uten å løfte en finger .

Lenke til kommentar
Okey, FX55 er droppa.. :)

Bilen shiter vi i! =D

Så nå at den ene sto det "130nm" og på den andre "90nm, Venice", rett under logoen!

Ville valgt sistnevnte i tilfelle du faller for fristelsen å klokke :)

Å, du skulle ha sett trynet på morra mi da jeg prøvde det med min nåværende Athlon 2000+ 1.6ghz du :p

Men om jeg ikke skal overklokke og skal ha vannkjøling, skal jeg da gå for 130nm?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Men å skrive HU ikke du :p

Hehe, yesda, det skjønte jeg.. Men klokking er ikke så jævlig farlig som folk flest tror. Hvertfall ikke hvis du gjør det som det skal gjøres.

"Men å skrive HU ikke du :p"?? :roll:

Nei, jeg vet det men det gjør ikke hu! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...