mandela Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) "Med GSMpost kan du motta e-post som tekstmelding på mobiltelefonen. Du får en unik e-postadresse som er ditt [email protected]. Det er dermed enkelt å sende deg tekstmelding fra et hvilket som helst e-postprogram. Krever at din mobiltelefonen din kan motta tekstmeldinger." noen som har den tjenesten og kan si noe mer om den? feks. max lengde på meldinger osv. forøvrig så har f.eks. t-mobile i østerrike en slik tjeneste helt gratis, men netcom vet vel å ta seg betalt og i tillegg ikke tilrettelegge en slik side som man kan skrive direkte fra: https://smsprofi.t-mobile.at/cgi-bin/web2sms Endret 1. mai 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 gammel tjeneste. Brute den selv når jeg ikke hadde internett eller mail adresse. Funker helt OK. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 men den tjenesten er vel aktuell ennå? motta epost som sms fra utlandet feks. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Brukte denne for mange år siden da jeg hadde telenor abbonement. Ingen problemer med selve tjenesten, fungerte fint som bare det. Dette var på den tiden da 1 dag standby var regnet som bra, meldingene var på maks 160 tegn, og man hadde ikke plass til mer enn de 10-12 som sim-kortet kunne takle. Hadde en kamerat som syntes det var fryktelig moro å spamme meg med meningsløse sms-mailer til stadighet. Så jeg kutta det ut.. Endret 1. mai 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 hvilke begrensninger er det på tekst-lengde? og får senderen en bekreftelse i epost-programmet sitt at smsen har kommet fram? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Får ingen varlinger her, de kommer som vanlig SMS direkte til tlf. Begrensingen er 4 SMS a 160 tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå