Gå til innhold

microplex.no får inn nye PSUer, ser ut som kvalitet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-10 12:32, Mr.Hassan skrev:

Hei MrA|!

No er det kanskej vært å merke seg at varene står merka med X.Som betyr at varen er midlertidig utsolgt.

den er ikke utsolgt, den er bare ikke kommet til butikken ennda, de er innkommende!

[ Denne Melding var redigert av: Terjejensen på 2002-07-10 12:36 ]

Lenke til kommentar

Som Terje sier de er "kommende", altså de kommer snart på lager.

"Strømforsyningen har 3 stk. temperaturregulerte vifter. Ved hjelp av en 3-trinns bryter (lokalisert til venstre for av/på bryteren) kan man velge om viftene skal temperaturreguleres, kjøres med konstant medium hastighet eller konstant full hastighet. Når viftene kjøres temperaturregulert vil turtallet være ca. 1000 o/min ved 20°C og ca. 1500 o/min ved 30°C. Full hastighet er ca. 2500 o/min ved 70°C." utklipp fra microplex.no.

3 vifter!! :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-10 12:15, MrA| skrev:

Ville bare si at det ser ut som at microplex.no tar inn Lepont PSUer. Har aldri hørt om produsenten selv, men prisen og bildene ser jo lovende ut :smile:.

Meget imponerende +5V linje, men som de fleste andre PSUer så kan de ikke måle seg med Enermax på +12V. Skuffende at de bare leveres med 80mm vifter da. 1 av de to/tre viftene burde vært 92/120mm.

Noe som forøvrig irriterer meg med alle bilder av PSUer, hvorfor tar de ikke bilde av ledningsbunten? Enermax er jo ekstrem på dette feltet med kjempelange ledninger. Skulle likt å sett hvordan de var på disse Lepont/Superflower strømforsyningene.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-10 15:52, erl skrev:

Det er jo ikke bestandig det er positivt, for alle...

men jeg skrev heller ikke at det er alltid er positivt. Jeg skrev at "Enermax er jo ekstrem på dette" og da mente jeg ekstrem som i at de har ekstremt lange ledninger. Hvorvidt det er positivt får jo være opptil den enkelte å vurdere :smile:

Quote:

Jeg ønsker en PSU med 2 drevkontakter og en ATX kontakt

Akkurat det er en enkel sak og fikse selv da. Du har vel hørt om kniv og tape? :wink:

Quote:

Den 2002-07-10 16:00, Basus skrev:

Ahhh!

Akkurat det jeg manglet, nå har jeg ALT svart til kabinettet...hater ting som ikke matcher. :wink:

øhm, hvorfor ikke bare lakke PSUen også?

Quote:

Den 2002-07-10 16:17, -Stone- skrev:

Hvor stor strømforsyning bør jeg ha på min maskin?

Vanskelig å gi noe fasitsvar, men en PSU kan aldri bli for stor :smile: Jeg vil si at en ca 300W fra en god produsent eller 350W fra en jalla produsent(Aashima osv) holder fint. Selv valgte jeg en Enermax på 350W til 600kr når jeg kjøpte ny sist. Den vil være stor nok til å kunne drive alt jeg skulle finne på å kjøpe i framtiden med unntak av TECs :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-10 16:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...