Andeby Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 ord deling Kva har det med tråden å gjere? Jaja har ikkje spelt så mange spill til konsoll i det siste men desse spilla; GT 2 Burnout 3: Takedown GTA: San Andreas GTA: Vice City burnout 3 er lit kjekt Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har dere glemt HL2, det er konge! Liker: HL2 HL Counter-strike source Rome Total War Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har dere glemt HL2, det er konge!Liker: HL2 HL Counter-strike source Rome Total War Vet ikke om du har lagt merke til det, men den ligger under Spørsmål og svar - Konsoll Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Har dere glemt HL2, det er konge!Liker: HL2 HL Counter-strike source Rome Total War Vet ikke om du har lagt merke til det, men den ligger under Spørsmål og svar - Konsoll det med spørsmål og svar var bare en liten feil det skulle egentlig vert diskuter spill og tilbehør-konsoll Endret 2. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Midnigth club 3 er ganske bra , skaffet meg det i helgen. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Nylig så er det Resident Evil 4 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Perfect Dark - N64 Goldeneye 007 - N64 Zelda OoT - N64 Halo 2 - Xbox Ellers er dagens greier ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Perfect Dark - N64Goldeneye 007 - N64 Zelda OoT - N64 Halo 2 - Xbox Ellers er dagens greier ikke noe særlig. halo 2 er drit kjekt Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Mine favoritter er : Halo : Combat Evolved Halo 2 Tom Clancy's Splinter Cell Tom Clancy's Splinter Cell : Pandora Tomorrow Tom Clancy's Splinter Cell : Chaos Theory Ninja Gaiden Fable Halo spillene er uten tvil de beste spillene som noen gang er laget! Synes jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 akkurat nå for øyeblikket er det splinter cell chaos theory og swat 4!! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Mine favoritter er :Halo : Combat Evolved Halo 2 Tom Clancy's Splinter Cell Tom Clancy's Splinter Cell : Pandora Tomorrow Tom Clancy's Splinter Cell : Chaos Theory Ninja Gaiden Fable Halo spillene er uten tvil de beste spillene som noen gang er laget! Synes jeg. halo serien er noen av de beste spillene som fins spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå