Andeby Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) va er deres yndlings spill mine personlige yndlings spill er driv3r midnight club 3 tony hawks underground 2 og halo og halo 2 edit:var vist på feil plass da jeg la det ut når jeg sier feil plass mener jeg på forumet Endret 1. mai 2005 av snoop dogg Lenke til kommentar
Azper Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Def Jam: Fight for New York, Fight Night Round 2, Mashed, Kung Fu Chaos og Burnout3 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Splinter Cell alle 3!!! Chaos Theory er best da... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Spiller kun Halo2, men gleder meg noe inni helvete til Forza ass!! har demoen, fy for en grafikk Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Def Jam, THUG 2, halo, halo 2, amped 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) "helst xbox"?? Hvorfor i allverden må det være "helst xbox"? Hva om mitt yndlingsspill ikke er på xbox? Nei vel, da kan jeg heller ikke si hva mitt yndlingsspill er. Dessuten er denne feilpostet, og har i mine øyne en dårlig emnetittel (Beklager at det ser ut som jeg prøver å leke moderator her nå. ) Endret 1. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Final Fantasy VIII. X-Box har jeg aldri spilt, så det kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Metal Gear Solid-serien er verdens überbeste spill-serie noen gang!! Endret 1. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Forza motorsport selvfølgelig ! Favoritten min for øyeblikket... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har ingen favoritt for øyeblikket... Men favorittspillet mitt til xbox er fable... *me loves fable* Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 "helst xbox"?? Hvorfor i allverden må det være "helst xbox"?Hva om mitt yndlingsspill ikke er på xbox? Nei vel, da kan jeg heller ikke si hva mitt yndlingsspill er. Dessuten er denne feilpostet, og har i mine øyne en dårlig emnetittel (Beklager at det ser ut som jeg prøver å leke moderator her nå. ) jo du kan skrive dine yndlings spill vet ikke helt hvorfor jeg skrev helst xbox (fjerner helst xbox) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Spiller ikke konsoll spill, men når jeg først spiller så liker jeg å spille NFSU2 og GTA EDIT: Glemte Tony Hawk, 1'rn seff Endret 1. mai 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Forza motorsport selvfølgelig ! Favoritten min for øyeblikket... gleder meg noe så ini h¤¤¤¤e til det kommer ut Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Spiller ikke konsoll spill, men når jeg først spiller så liker jeg å spille NFSU2 og GTA EDIT: Glemte Tony Hawk, 1'rn seff gta har jeg ikke men nfsu2 er ganske gøy Lenke til kommentar
zokra Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Metal Gear serien GTA:San Andreas Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Metal Gear serien GTA:San Andreas har desverre ikke prøvd noen av di spillene men har veldig lust Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mine yndlings-spill, er Monkey Island-serien, og Grim Fandango! (Jeg synes XboX er en stygg maskin som er alt for stor, og dårlig designet!) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) FarCry! Edit: Gjekk litt fort her. Endret 1. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 ord deling Kva har det med tråden å gjere? Jaja har ikkje spelt så mange spill til konsoll i det siste men desse spilla; GT 2 Burnout 3: Takedown GTA: San Andreas GTA: Vice City Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå