Hansa92 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har ganske lenge lurt på å kjøpe vannkjølingssett på pc'en min... Så såg jeg dette settet i bruktmarkedet, lurer på om det er lurt/bra å kjøpe dette Glad for all hjelp! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ser jo bra ut det da.. Men du får TT BigWater på PSdata for 700 eller 800 spenn da. Men det er jo uten CPUblokka! Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Er det vannkjølingsette bra/noe å satse på? Bare lurer... Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 TT Bigwater kit'et som det heter er veldig bra for den prisen, men det koster 695,- på MPX Har selv 2 av dette kit'et og er fornøyd med det. Det følger forøvrig med CPU blokk men ikke GPU blokk. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Tror kanskje heller jeg kjøper ett nytt da... :!: Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 De "fleste" har jo hatt problemer med dette settet. Jeg ville ikke kjøpt det Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Å si de "fleste" er vel å ta i vil jeg tro. Sinnsykt mange som kjøpte de settene der en periode da det var helt glimmrende tilbud på de flere steder og har vært mye blest rundt det her på forumet. Kan si det med stor sikkerhet at det er mange av brukerene på forumet som benyttet seg av de tilbudene. Derfor har det nok vært en del på forumet som har hatt problemer med det. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Olsenius Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Kvaliteten på settet er ikke noe å skryte av. PSdata har til no sent meg 3 stk med sprekker i kjøleblokka. Venter mitt fjerde sett i posten på mandag\tirsdag. Men satser på det beste denne gangen, dei lovte å sjekke først , men har min tvil. Endret 1. mai 2005 av Olsenius Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mange som mener det lekker, så det er vel like greit å punge ut litt over 2k for et MIST sett fra Microplex? Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Noen dere heller ville anbefale da kanskje? Jeg syns TT kit-et så veldig bra ut jeg, billig var det også Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 De "fleste" har jo hatt problemer med dette settet. Jeg ville ikke kjøpt det Av de anslagsvis 300-600 her på forumet som har anskaffet seg bigwater-settet så har jeg bare hørt om rundt 10 personer som har fått et sett som streiker. (pumpa slutter å fungere, CPU-blokka sprekker eller pumpechassiet sprekker) Det vil jeg ikke kalle "de fleste". Hvis du har mye tritid så kan du sikkert gå gjennom bigwater-tråden og telle antall brukere som har rapportert om feil. (NB. noen skriver dette om igjen og om igjen) Men uansett: Sørg for å få med deg kvitteringa på kjøpet i tilfelle du skulle være riktig uheldig å få et sett som plutselig streiker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Som du sier selv så er det billig og da kan man jo ikke forvente topp kvalitet! Åssen socket kjører du? Her finner du MIST sine komplette vannkjølingssett som er å anbefale. Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Kjører socket 939 (AMD Athlon 64 3500+ "winchester" ) Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 MIST-settene er jo nesten 3 ganger så dyre!!! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Og 3 (eller flere) ganger så bra.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Og 3 (eller flere) ganger så bra.. Er ikke det å ta litt i? Bigwater duger jo glimrende det også. (så lenge man ikke er uheldig og får ett som streiker) Jeg tror ikke det er mange MHz ekstra overklokkingspotensiale på MIST-settene i forhold til bigwatersettet. Men hvis det er 3 ganger penere design du mener ås skal jeg være enig. Bigwater virker litt plastikk (utenom vannblokka da, den synes jeg ser både kvalitet og kul ut.) Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Monterte bigwater sett i mitt Chieftec Bigtower på fredag og er godt fornøyd både når det gjelder kjøling og støynivå til prisen.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 antiloop: Hvorfor ligger pumpa di på siden? Er du sikker på at det går så bra? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg syntes TTBW-settet var genialt.. men.. ikke skru til nipplene med verktøy selv om de er tilrettelagt for det (sekskantede).. dette gjorde jeg og pleksien på blokka sprakk.. sender inn i morra og regner med å få nytt. Det tok forresten med seg gfx mitt også.. håper jeg klarer en mellomleggsløsning så jeg slipper 9200 mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå