gsn Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg er fornøyd med mitt logitech ultra x, det har 6 hurtigtaster som ser pene ut og ikke tar stor plass. Der er : media(feks winamp) play/pause, mute, favoritter, e-post og www. Man kan foresten bruke andre hurtigtaster til winamp, de skrur man på under prefrenses. Feks ctrl+alt+pgup og pgdown skifte sang, insert for play, end for å stoppe osv PS. selv om det ikke finnes drivere til ultra x kan man legge in drivere til feks logitech internett navigator og konfigurere tastene slik man vill. Lenke til kommentar
DrEvil aka Jack Black Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Var litt usikker på trådløst tastatur til spillings men det funker utmerket! Bare sørg for at du har gode batteri! Når det gjelder trådløse mus så gidder ikke jeg ta diskusjonen, men kan bare si at diNovo + Mx518 er iallefall mitt fraggevåpen! Mx900 musa står i laddestasjonen den... parkert! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 tråløst mus og tastatur er ikke særlig godt og spille med generelt da. (det finnes naturligvis unntak.) vel.. jeg digger det.. har ingen problemer med trådløst å spille så Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Stig-Arne, sleng inn en post når du har fått mx3100 pakka da å si hva du synes, moro å se at du valgte mitt forslag Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 will do.. pakken ble sendt fra netshop i dag, så har vel den på fredag/lørdag Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 Da var pakken i hus, og pakket opp og satt i drift Førsteintrykk: Tastatur: Samme gode tastene som på Cordless Desktop Tastaturet. Mus: I forhold til MX900 som jeg har brukt i 1 år nå, er følelsen fenomenal når jeg begynte å bruke den. En helt sinnsyk presisjon i forhold til optisk. Musa har en litt mer pukkel rygg i forhold til MX900, stuper mer fra midten og fremover. I Bruk: Tastaturet har som sagt tidligere noen sinnsykt gode taster. Man merker en liten motstand på tastene slik at man vet at noe skjer. Tastaturet har ett hav av knapper. Multimedia knappene er de viktigste for min del. og for å ikke glemme Epost knappen.. kjekk sak. Nevnte knapper trenger ingen drivere for å fungere. Musen er egentlig det meste nevnt om nå, som de fleste vet har denne en batteri indikator og bruker laser istede for optikk. Laseren slår seg av en liten stund etter du har sluppet den. Lyset i batteriindikatoren slutter å lyse når dette skjer. Det er ingen form for at musen henger seg når den slår seg på igjen. Hverken der eller når du tar den ut av laderen. Dette var noe som absolutt var tilstede på MX900 Musen. Forventet batterlevetid på musen? Mye lengre enn MX900 Dett var dett for nå.. klipper og limer denne inn i brukertest kategorien, den vill bli oppdatert etter noen ukers bruk av tastaturet. Bilder vill bli lagt inn der. Takk for gode tips alle sammen. Lenke til kommentar
Gaming Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 jege r enig med dark_ranger. Det tataturet er skikkelig bra. Har prøvd det selv. Har tenkt å kjøpe det åsså! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2005 er samme som jeg har nå.. bare med tråd.. noe som var helt uaktuelt for min del Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg ville anbefalt dette Logitech Media Keyboard. Har det selv og er veldig fornøyd med det.Har allt du trenger av snarveiknapper. Har også 4 programmerbare knapper. Også er det ganske tøft. De derre bollemus-tastaturene til Logitech er rett og slett grusomme. Plastfeelingen er til å ta og føle på. Nedlesset med unødvendige knapper, som igjen krever Logitechs (elendige) drivere. Mye plass tar det også, i tilleg til at det er litt høyt. Ville aldri brukt noe trådløst til spilling. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 og pointe med posten var? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Point 1 - (for dem som må ha det inn med hammer) Ikke kjøp trådløst, med mindere du skal bruke det til HTPC i stua. Point 2 - Kjøp Ultra-X slimline alternativet, ikke skranglebollemusvarianten fra Logitech. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Point 1 - (for dem som må ha det inn med hammer) Ikke kjøp trådløst, med mindere du skal bruke det til HTPC i stua.Point 2 - Kjøp Ultra-X slimline alternativet, ikke skranglebollemusvarianten fra Logitech. 1. Intet poeng i det 2. Heller intet poeng i det. Slutt å søpple tråden med slike meninger. Du vet j***vli godt at smaken er forskjellig. Jeg syns MX3100 tastatur/mus pakken er glimrende.. også til spill.. Så shut up Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Og hva er slimline? hva er skranglebollemusvarianten ? link? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Point 1 - (for dem som må ha det inn med hammer) Ikke kjøp trådløst, med mindere du skal bruke det til HTPC i stua.Point 2 - Kjøp Ultra-X slimline alternativet, ikke skranglebollemusvarianten fra Logitech. 1. Intet poeng i det 2. Heller intet poeng i det. Slutt å søpple tråden med slike meninger. Du vet j***vli godt at smaken er forskjellig. Jeg syns MX3100 tastatur/mus pakken er glimrende.. også til spill.. Så shut up Er du ikke helt god eller? Seriøst... er det mulig Prøver å hjelpe, også driver du på på denne måten... Du klarer jo ikke en gang forklare til hvilken bruk du trenger tastatur en gang i din åpningspost. Den som spør dumt, får dumme svar. Forklaringer: dette er et bollemusskranglekeyboard. For mye plast, for mye knapper. Det gode slimme tastatur.. Endret 10. mai 2005 av Krapfoss Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 du er herved raportert. Slik dritt prat kan du holde unna forumet. Og du har visst ikke fått med deg at jeg har fått nytt tastatur? som gir posten din ennå mindre mening. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Rapporteringen er lest. Jeg vurderte å gi dere begge advarsel for ufin oppførsel, men ser at det er Stig-Arne som begynner å være ufin her og at Krapfoss biter litt på kroken. Jeg sier bare: Den som er med på leken må tåle steken. Det var på nippet, men jeg synes dette er litt tynnt grunnlag for advarsler så jeg lar det gå. Tråden har forøvrig utspillt sin mening da trådstarter har kjøpt tastatur nå. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg