Gå til innhold

trenger nytt tastatur.. hva bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Mitt Logitech Optical Desktop tastatur gikk av med døden i går..

 

Så dermed trenger jeg en avløser til det tastaturet.

Har siklet litt rundt på Dinivo Media Desktop 2.0

 

Men så har jeg jo musa fra før av, MX 900.

 

Så da funderte jeg på om jeg bare skulle kjøpe notebook utgaven.. visst forskjellen bare ligger i musen da.. gjør den det? eller er det andre forskjeller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som om alle skal ha DiNivo for tiden! Personlig synes jeg at en del andre tastatur er godt på linje med det (untatt på designen)..!

Har prøvd detta tastaturet og det er beundringsverdig! :)

Vil anbefale at du tar deg en tur til f.eks. Elkjøp å får prøvd tastaturet selv, for mye har jo med smak og behag og gjøre..

 

Om du går for DiNivo så er jo det et godt kjøp også.. Tror forskjellen bare ligger i lave tastaer og laptop-plassering av tastene!

Lenke til kommentar

vel.. har ikke helt sansen for MS tastatur.. hadde først og fremst lyst på logitech tastatur.

 

Men så ser jeg også ultra x tastaturet.. er netshop veldig streng på det å ikke selge uten om OEM ?

Noen som har fått kjøpt det utenom OEM ?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Syns dette ser greit ut jeg... du trenger vel ikke så mange knapper?

I så fall kan du kjøpe dette det er nok og veldig bra  :thumbup:

Vel.. for å si det sånn..

Jeg trenger, play, volum, stopp, mute, epost slike knapper er jeg 100% avhengig av etter de 6 årene med multimedia tastatur.

Veldig kjekt å fyre i gang musikk mens jeg spiller, stoppe musikken uten å måtte gå ut i windows igjen.

 

kjellthore: står over.. tastaturer bør stå i stil med resten av skrivebordet, sølvgår skjerm, svart kabinett.. og da detter key tronic helt ut.

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Jeg har selv diNovo keyboardet og er 110% forvøyd med det. :thumbup:

Siden du alt har musa, er det nok lurt å gjøre som du sier, å kjøpe notebook utgaven.

Forskjellen mellom de to utgavene er så langt jeg vet bare musa som følger med, samt bluetooth-huben og fargen på selve tastaturet.

 

Edit: Ord delings feil

Endret av pæren
Lenke til kommentar

Kjøpte meg Logitech diNovo for lenge siden!

Tastaturet er sinnsykt bra har ikke angret selv om jeg betalte et godt stykke over 2000kr mener å huske at det var nærmere 2700... men men :love:

 

Når det gjelder til spilling så er jeg en hardcoregamer og jeg har ingenting å utsette på det! Bare du har batterier! ;)

 

Når det gjelder "lave" knapper så kan jeg si deg en ting, når du venner deg til det så kommer du ALDRI til å vurdere "fjellklippe" taster igjen!!

 

Mitt tips er KJØP!!! :)

Lenke til kommentar

det ble ett mx3100..

 

så får jeg jo også sammenlignet mx900 mot mx1000.. spent..

 

nei.. keytronic holder jeg meg langt unna.. blir å bryte hele stilen på skrivebordet.. :thumbdown: og hurtigtastene er jeg som sagt.. helt avhenig av

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...