ZnoN Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 lurer på om noen vet om en plass der det går an å kjøpe flerfarge led ( mener et led som sjifter farge ) tekk for svar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=2019334.htm http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?dok=2019336.htm Elfa har en del multifargede LEDs, over finner du to av dem.. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 men finnes det ikke leds med flere farger da???? en kompis av meg kjøpte en mus som sjiftet farge. Den ledsen som var i den sjiftet mellom 7 farger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du finner sikkert noe sånt på Elfa.se! Bare gå til Optokomponenter > Lysdioder og se hva du finner.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Man trenger en tricolored led og en logisk krets for å få til dette med flere farger . Eks en tri colored led med primær farger kan produsere sekundær farger ved å sette spenning på to primær farger samtidig. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 De selger noe sånt på Clasern dog bare med to farger tror jeg. du kan jo sjekke. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 va er en logisk krets?? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har du ikke norsk? DET HETER SKIFTER FFS! Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har du ikke norsk? DET HETER SKIFTER FFS! skulle akkurat til å si det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 skreiv dialekt.... Litt OT, Men jeg ser ikke at du skriver dialekt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Fire ord: Dere dreit på leggen. Ingen av dere som kommenterte den skrivefeilen kan lese. Iallefall ikke retningslinjene. Man skal ikke sutre over skrivefeil Endret 1. mai 2005 av Natrium Lenke til kommentar
sigz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du kan jo kjøpe en Sunbeam chameleon på microplex. Da kan du "skjifte" farger så mye du vil... Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 ja... men tenkte på ET led lys som lyste fleirew farga Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 så noe om rainbow led på bit tech men den er jo selfølgelig nede Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 lsdiodes.com har flerfargede led. Se under multicolor. Den med flere farger koster 1.1$ med 2$ i frakt. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fire ord: Dere dreit på leggen. Ingen av dere som kommenterte den skrivefeilen kan lese. Iallefall ikke retningslinjene. Man skal ikke sutre over skrivefeil Der står det også at man ikke skal skrive feil, dersom man ikke har skrive- og lesevansker. Og har man det, så bør det helst stå i signaturen.. Dette ble veldig off-topic nå, og det beklager jeg. Jeg kan bare ikke ignorere sånt... Lykke til med letingen.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Du får en led som lyser i flere farger 3dfxcool har det her! Led 5mm Multi Color Den står at lyser i 3 forskjellige farger, en kammerat kjøpte en. Den lyste i 7 farger tror jeg, hvertfall flere enn det sto. Leif Endret 13. mai 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå