Novocaine Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei! Jeg har nå satt opp en PC jeg skal kjøpe, og kom opp i 15500 med alt. Så tenkte jeg skulle vise oppsettet til noen å spørre hva de syntes. Da fikk jeg noen innspill om at jeg burde bytte Sapphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCI-Express,Tv-Out, DVI-I, Full-Retail ut med PowerColor Radeon X600PRO AIW 256MB DDR PCI-Express, ATI All in Wonder X600PRO. X600PRO kortet koster 1000 kr mindre og har tvinngang, og et par venner av meg mente dette ville yte nesten like bra som et X800XL kort, og at det ikke er vits i å bruke 1000 kroner ekstra, noe jeg er enig i. Men jeg syns det høres for bra ut til å være sant. Og det mente flertallet av vennene mine også. Men få av de er særlig PC-kyndige så jeg håper noen av dere kan hjelpe meg. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) x600pro er vesentlig dårligere enn x800xl (til spilling iallefall).. var det alt du ville vite?? Skal du spare penger så er x700pro et bedre valg, ser de er ganske billige nå, x600 serien er crap... Men jeg villle valgt x800xl, evt. x800 vanilla, med gddr3, der er klokke potensialt ganske stort, ville da valgt club3d sitt.. Endret 1. mai 2005 av un0kai Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 X600PRO AIW er et kort til redigering hvis jeg ikke husker feil. Så skal du spille gå for X800XL... Lenke til kommentar
hds Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Her har du en fint test som viser ytelsesforskjellen i spill. Og hvis du skal ha vivo funksjon så kan du jo gå for PoworColor eller MSI sine x800xl kort. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) To så samsvarte svar avgjør vel det spørsmålet! Orderen går utpå dagen en gang tipper jeg, så skal holde meg oppdatert. Men som fryktet ser det ut som jeg må ut med de 1000 kronene likevel... EDIT: Skriveleifer Endret 1. mai 2005 av Zlimy Lenke til kommentar
Dark RippeR Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg lurte på en ting... Det går vel an og ha SLI hovedkort og X800XL grafikk kort?!?!?!? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg lurte på en ting... Det går vel an og ha SLI hovedkort og X800XL grafikk kort?!?!?!? Det går helt fint, men du kan jo ikke bruke SLI funksjonaliteten. Lenke til kommentar
Dark RippeR Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 YES! *føler meg lettet* Hadde alrede bestilt det så begynte jeg å lure på SLI var bare for NViDiA kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå