Gå til innhold

Våre beste feilparkeringsbilder :-)

Anbefalte innlegg

Tenkte at vi kunne dele noen bilder av feilparkeringer som virkelig demonstrerer at "Jeg gir vel fa** i alle andre". Jeg har lagt ved et par bilder fra min periode i Frankrike og lurer på om dere har noen som klarer å overgå dette.

Her et litt dårlig teknisk. Jeg vet ikke hva som er mest skremmende. At de parkerer hvor de parkerer, eller at det ser ut for at det er tilrettelagt for feilparkering.

post-87-1114928255_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veel, nå har kanskje de fleste av oss annet å gjøre enn å fly etter feilparkerte biler å fotografere he he..

Men det var unektelig morsomt å se bildene :)

Sikkert kvinnfolk hele hurven.. :p

*Mumle noe om kvinnfolk bak rattet*

Lenke til kommentar

Hehe, er nok en litt annen parkeringskultur når vi kommer litt lenger sørover.

Min bedre halvdel er spansk, så vi er ganske ofte i Spania, og ser mye rart der. Det er blant annet helt vanlig å parkere foran andre biler osv og sette bilen i fri uten håndbrekken på, slik at andre bare kan dytte bort bilen når de skal ut. Og fotgjengerfelt er ingen hindring for parkering (en annen ting at biler sjelden stopper for fotgjengere...).

Skal se om jeg tar noen bilder jeg også neste gang vi drar ;)

Lenke til kommentar
Det er blant annet helt vanlig å parkere foran andre biler osv og sette bilen i fri uten håndbrekken på, slik at andre bare kan dytte bort bilen når de skal ut

Hahaha...seriøst?

Angåande det med fotgjengarfelt er eg enig i. Når me var i Italia var det første dei sa at lettaste måten å bli drept på var å bruke fotgjengerfelt og rekne med at bilane stopper.

Lenke til kommentar
Det er blant annet helt vanlig å parkere foran andre biler osv og sette bilen i fri uten håndbrekken på, slik at andre bare kan dytte bort bilen når de skal ut.

:!:

Sånn var det i Paris, Frankrike også. De kan ikke akkurat bry seg så mye om bilene sine, for bilene er jo helt oppripet foran og bak. Tror ikke jeg hadde tort å parkere der nei :no:

EDIT: tørre, tør, torde, tort

Endret av PCXray
Lenke til kommentar

Jeg skulle til å starte bilen min og kjøre bort fra parkeringsplassen jeg stod på. Akkurat da kom det en lastebil og stoppet rett fremfor meg. Sjåføren hoppet ut, og jeg sa at han ikke kunne parkere der midt på veien. Han sa at det var ikke hans lastebil, han bare flyttet den så han kunne komme seg ut.. -Han mente jeg bare fikk flytte den videre selv.. Og det gjorde jeg. Kjørte den lenger frem, og akkurat da jeg gikk ut av lastebilen kom den EGENTLIGE sjåføren. Han bare smilte, heldigvis :D

I Hellas stoppet en dame i en stopp-forbudt-sone. Gikk ut av bilen, kikket på stopp-forbudt-skiltet, såg seg rundt og så gikk hun.

Har ikke bilder, men det er mye dårlig parkering :/

Lenke til kommentar
Sånn var det i Paris, Frankrike også. De kan ikke akkurat bry seg så mye om bilene sine, for bilene er jo helt oppripet foran og bak. Tror ikke jeg hadde tort å parkere der nei :no:

Du tuller ikke! Husker fremdeles første gang jeg så dette - jeg sto og ventet på en buss i Paris og en dame kommer kjørende og svinger inn for å pakere med halve bilen langt ut i den kryssende gaten. I alle dager, tenker jeg, du kan da ikke parkere der?! Og nei, det hadde hun da heller ingen planer om - hun rygget sakte bakover, treffer bilen bak og dytter denne så langt bak at det såvidt blir plass til henne foran den...

Eventuelle planer jeg måtte ha hatt om å få meg en leiebil for resten av oppholdet ble skrinlagt der og da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...