Svending Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Skulle hatt en sang som handler om det å ha en god venn/venninne som bare er en venn og aldri blir noe mer enn det... Vet det finnes. Vet klokka er 06.33 på en tidlig søndag. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Akkurat det kunne jeg også trengt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva med: Deepack - Here's Johnny Men seriøst, hva skal dere med det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 De er kanskje litt forelska i ei venninne som har gitt den "knusende" dommen. Selvsagt helt uvitende om følelsene til karen: "Ååå jeg er så glad du er bestevennen min, da slipper jeg å tenke på at du blir forelska i meg og om du bare er ute etter å få meg til sengs og sånt". Spesiellt når det er akkurat det du har gått og tenkt på de siste dagene og gleda deg til å se henne igjen. Ja, det er selvopplevd. Sang? Tja...Return-Friends will be friends (forever more) Lenke til kommentar
Svending Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Bitex: Der naila du den bra. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 De er kanskje litt forelska i ei venninne som har gitt den "knusende" dommen.Selvsagt helt uvitende om følelsene til karen: "Ååå jeg er så glad du er bestevennen min, da slipper jeg å tenke på at du blir forelska i meg og om du bare er ute etter å få meg til sengs og sånt". Spesiellt når det er akkurat det du har gått og tenkt på de siste dagene og gleda deg til å se henne igjen. Ja, det er selvopplevd. Tankeleser? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nei, men jeg har litt livserfaring ser du Det blir en merkelig stemning mellom dere etter dette, ikke sant? Og nå prøver dere å finne på noe så det skal bli som før..men det blir det ikke, for du er såra på et vis, men tør ikke si det til henne for du er redd for å miste henne som venn da..derfor gutter og jenter ikke kan være "just friends" med mindre den ene er gift ellerno. Da kan man bare ikke bli forelska, og alt er såre vel. Endret 1. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vet ikke om den stemmer med tema, men Anathema - Are you there? er veldig fin og rolig chill/tenke musikk om du kanskje trenger noe slikt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 ..derfor gutter og jenter ikke kan være "just friends" med mindre den ene er gift ellerno. Da kan man bare ikke bli forelska, og alt er såre vel. Det går an å være "just friends" med noen, men det er ett fåtall Samme skjer vel med meg akkurat nå, så jeg skal "kjøpe" sangene nå. Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Pulp - Disco 2000 burde vel passe bra? Eller art company - susanna Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sonata Arctica - Tallulah ... ... den ultimate "buhuuuu"-sangen Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Sent, men Marius Müller - Den du veit burde vel passe ganske bra? -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå