Gå til innhold

En venninne som det aldri blir noe mer med...

Svending

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er kanskje litt forelska i ei venninne som har gitt den "knusende" dommen.

Selvsagt helt uvitende om følelsene til karen: "Ååå jeg er så glad du er bestevennen min, da slipper jeg å tenke på at du blir forelska i meg og om du bare er ute etter å få meg til sengs og sånt". Spesiellt når det er akkurat det du har gått og tenkt på de siste dagene og gleda deg til å se henne igjen. Ja, det er selvopplevd.

Sang?

Tja...Return-Friends will be friends (forever more)

Lenke til kommentar
De er kanskje litt forelska i ei venninne som har gitt den "knusende" dommen.

Selvsagt helt uvitende om følelsene til karen: "Ååå jeg er så glad du er bestevennen min, da slipper jeg å tenke på at du blir forelska i meg og om du bare er ute etter å få meg til sengs og sånt". Spesiellt når det er akkurat det du har gått og tenkt på de siste dagene og gleda deg til å se henne igjen. Ja, det er selvopplevd.

Tankeleser?

Lenke til kommentar

Nei, men jeg har litt livserfaring ser du :) Det blir en merkelig stemning mellom dere etter dette, ikke sant? Og nå prøver dere å finne på noe så det skal bli som før..men det blir det ikke, for du er såra på et vis, men tør ikke si det til henne for du er redd for å miste henne som venn da..derfor gutter og jenter ikke kan være "just friends" med mindre den ene er gift ellerno. Da kan man bare ikke bli forelska, og alt er såre vel.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
..derfor gutter og jenter ikke kan være "just friends" med mindre den ene er gift ellerno. Da kan man bare ikke bli forelska, og alt er såre vel.

Det går an å være "just friends" med noen, men det er ett fåtall ;) Samme skjer vel med meg akkurat nå, så jeg skal "kjøpe" sangene nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...