sluffy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 *Håpe på å møte Tiësto i Oslo 16. mai* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 slick rick var vist på 2xh i trondheim Ja, jeg var på torsdagskonserten med ham. Helt sinnsykt genial fyr. Jeg var igår--. Bare sier en ting.. fyren har MYE bling! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Haha, jepp. Først har Slick Rick liksom på seg en diigert smykke på størrelsen med en tetallerken, og jeg tenkte "dæven, fyren har jo cash". Så kommer ei kjerring inn på scenen med et helt brett fullt av bling og før jeg vet ordet av det står den store stygge broren til Mr T der, og glinser så mye at epilepsi-pasienter søkte dekning. Sjuke saker. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 når jeg leste at han skulle ha deg til og gå bort i minibanken for og ta ut penger tenker jeg med en gang på et ran hele opplegget er jo egentlig veldig tvilsomt spør du meg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg tenkte nøyaktig det samme i etterkant, Fedje. Men han virket så utrolig troverdig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 her er klokka til Slick Rick: tviler på at det er han, Slick Rick drar vel ikke rundt på egen hånd når han er på tourne, alt hadde nok vært planlagt, og transport hadde ikke vært noe han hadde trengt å låne penger til Lenke til kommentar
paroa Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Han måtte veksle penger, ikke låne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå