Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nå skjedde det noe rart her: Jeg jobber, som mange sikkert vet, på 7-Eleven. Jeg må også nevne at dette er midt på natten, og at her i Lillestrøm er dette omtrent det eneste stedet som er åpent nå. Det kom en kar inn, kled i hiphop-klær. Alt så veldig dyrt ut. Masse "bling" og en klokke som så veldig dyr og fin ut. Han snakket flytende amerikansk og kom inn i butikken for å spørre om det gikk ann å veksle euro til NOK her. Det måtte jeg skuffe han med. Så spør han om han kan veksle med meg personlig, og at han vil betale meg det dobbelte av det jeg gir han i NOK. Men jeg har bare skarve hundrelappen på meg, og det var for lite. Så peker han på minibanken og spør om jeg kan ta ut NOK der, så han kan veksle. Og hvis jeg gjør det, så skal jeg få to konsertbilletter. Sikkert en rappekar fra USA tenker jeg da. Han sier han er med Destiny's Child til Norge, og at han skal på TV om bare 3-4 timer, men har ikke råd til toget inn til Oslo. Han forteller at han ofte blir gjenkjent, men kanskje ikke av folk som meg (Jeg har langt hår, og har på meg Cannibal Corpse t-skjorte for øyeblikket). Joda, stemmer det, jeg har aldri sett karen før. Så da viser det seg at jeg altså kan få to konsertbilletter til Destiny's Child, hvis jeg hjelper denne stakkaren. Ikke min type musikk, men jeg tenker svartebørs med en gang. Bare så jævlig synd at jeg tappet kortet mitt for penger under en russefest forrige uke. Så jeg må skuffe han på det punktet også. Til slutt går han, da han skjønner at jeg ikke er til stor hjelp. Jævlig kjipt at jeg ikke kunne hjelpe mannen. Ikke bare skulle jeg få doblet alle pengene jeg gav han, jeg skulle til og med få to billetter til Destiny's Child! Gateverdiene på to slike billetter burde vell være rundt 1000-lappen. Det jeg nå lurer på er om dere kanskje veit hvem dette kan ha vært? Hvis det er sant det han sa at han ofte blir gjenkjent på gaten og slikt, så burde vell noen av dere ha en idè om hvem jeg snakker om? Eventuelt kanskje noen kan følge med på TV om noen timer og rapportere tilbake til meg, jeg regner med å sove på det tidspunktet. Hadde vært knall om noen til og med kunne fiske opp noen bilder til meg, så skal jeg se om jeg kjenner han igjen. Endret 1. mai 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jævla kjipern... hadde blitt nysgjerrig selv.. prøvd å google litt på bilder? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hmmm, ståkke no her ialfall.. Var det no rådhusplassen i går kanskje? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) http://www.oslospektrum.no/cparticle189232-2516.html Aner ikke hvem det kan ha vært, men kanskje noe oppvarming eller noe? :Edit Men det er jo en stund til 15. da.. Endret 1. mai 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du kan spørre i Den store Hip Hop-tråden. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du står i 7-eleven med cannibal-corpse jumper?? hehe kjekt! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg vet at Slick Rick er i Norge for tiden, men han hadde ikke vært -oppvarmer- hvis han hadde spilt noe sted, fyren er jo en legende. Hadde han gulltenner? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg vet at Slick Rick er i Norge for tiden, men han hadde ikke vært -oppvarmer- hvis han hadde spilt noe sted, fyren er jo en legende. Hadde han gulltenner? hah,kom han seg til norge altså? hørte han blei nekta hardt jeg men... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Vel, med tanke på at jeg var på konsert med fyren på torsdag, så ja, det gjorde han Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg var på slick rick konsert i Bergen igår.. så slick rick var her Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ville tro at han ikke gikk noe sted uten lappen over øyet? Skulle da tro at trådstarter ville nevnt denne Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen gulltenner, og heller ingen lapp over øye. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe, en rapper i Lillestrøm? Skjønner ikke hvem dette kan være.. Skal til Lillestrøm i dag og kanskje i morgen, skal se etter han. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 slick rick var vist på 2xh i trondheim Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 slick rick var vist på 2xh i trondheim Ja, jeg var på torsdagskonserten med ham. Helt sinnsykt genial fyr. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe, en rapper i Lillestrøm? Skjønner ikke hvem dette kan være.. Han sa ingenting om at han var en rapper... Og jeg synes også det var rart han var i lillestrøm. HVa skal han gjøre her? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nei, han gjorde vel ikke det... Men virker da sånn, siden han sa at folk pleier å kjenne han igjen. Syntes også det var litt rart når jeg leste dette, hva gjør han i Lillestrøm? :S Edit: Åja, han hadde ikke råd til toget inn til Oslo. Endret 1. mai 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Og hvorfor tok han ikke ut penger sjæl? Han måtte da vel ha minibankkort? Hørtes ut som tvilsomt opplegg.... Edit: Og dersom han bare trengt cash for å komme seg inn til Oslo, så er jo en hundrings mer enn nok. Endret 1. mai 2005 av JBlack Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 slick rick var vist på 2xh i trondheim Ja, jeg var på torsdagskonserten med ham. Helt sinnsykt genial fyr. Hæææ??? Var han det? Verden vs LarsP: 1 - 0 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Og taxiene tar vel euro óg? *skeptisk* En kompis av meg møtte forresten Thirstin' Howl III nede i Trondheim sentrum på torsdag, kom i prat med ham og alt i alt endte det opp med at kompisen min fikk VIP-pass på torsdag og fredag, samt dritmye fett merchandise. Har aldri vært så sjalu før :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå