mordi Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hei, bare lurte om noen viste hvor jeg kan få kjøpt sånn gammel nintendo eller supernintendo og hva det eventuelt hadde kosta?=) hadde vært utrolig kult å ha:D savner å sitte å spille mario og sånn på dem:( Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hehe.. sikkert menge familier rundt om kring i norge som har slike maskiner liggende rundt omkring du kan jo også bruke emulator Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 På nærmeste avfallsplass. Prøv å gå igjennom elektronikkkurvene der. Kansje du er heldig? >MAn vet jo ikke hva foreldre kaster i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du kan se om de har det på bruktbutikken Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hmm......jeg har noen i nærheten som jeg tenkte å kjøpe en super-nintendo fra nå....og en nintendo 64 ah....klassikere Lenke til kommentar
sthomas Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) www.finn.no Endret 4. mai 2005 av sthomas Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Finn.no og QXL har alltid masse brukte konsoller. QXL er kanskje smartest og i tillegg til alt av gamle konsoller så er jo spillutvalget langt bedre enn selv Spiderman kan tilby på Nintendo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå