Arsenal_RULES Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Jeg føler meg veldig alene med å høre på rap her på forumet.... Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her Vel, jeg hører på hiphop! Eller egentlig hører jeg på alt mulig, digger all type musikk! Uansett om det er arabisk/japansk folkemusikk/trance/hiphop/rock/opera! Men til poenget: Tenkte jeg kunne lage en tråd der folk kunne poste yndlings hiphop sangen deres, for øyeblikket! [Artist og navn] Håper det er noen på dette forumet som har litt peiling på hiphop?! Dilated Peoples - Worst Comes To Worst [Anbefales på det sterkeste ] Jedi Mind Tricks - Blood In Blood Out [Evig kul ] Beatbuts - No Escapin' This Swollen Members - The Reflection [Denne sangen er fantastisk ] Endret 1. mai 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Public Enemy - Fight the Power N.W.A - 100 Miles and Running Slick Rick - Night Rider Snook - Såpbubbler Snoop Dogg - Undercovah Funk Pælmer med et par bilder av verdens to desidert største hip-hop-grupper: Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Gidder ikke poste bare en sang når man først er i gang 2pac feat. Dr. Dre - California Love 2pac feat. Notorious Big - Runnin' A Tribe Called Quest - Electric Relaxation DMX - Party Up Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Still Dre Eminem feat. Dr. Dre, Snoop Dogg, Xzibit & Nate Dogg - Bitch Please II Gangstarr - Mass Appeal Gangstarr - Moment Of Truth House Of Pain - Jump Around Iam - L'amour De Risque Iam - Á La Conquête Ice Cube fear. Paul Oakenfold - Right Here, Right Now Klovner I Kamp - Nattens Sønner (Omtrent den eneste norske rap-sangen jeg liker) Lil Flip & David Banner - Like A Pimp Lil Jon & The Eastside Boyz - Get Low Ludacris & Nate Dogg - Area Codes Mobb Deep - Shook Ones Naughty by Nature - Feel Me Flow NWA - Fuck Da Police NWA - Straight Outta Compton Snoop Dogg feat, The Doors - Riders on the Storm Teddybears STHLM - Cobra Style Teddybears STHLM feat. Thomas Rusiak - HipHopper The Game feat. 50 Cent - How We Do Tommy Tee - Takin' Ova Wu-Tang Clan - Gravel Pit Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg anbefaler det meste av Gatas Parlament. Jeg er ikke så veldig begeistret for rap og ihvertfall ikke norsk rap. Men tekstene til Gatas gir mening og det de rapper er jeg faktisk ganske enig i. Kan anbefale noen sanger.. Bombefly Amerikanske dans hm.. OK kom ikke på så mange akkurat nå Husker ikke alle sangene heller, har mistet mine 2 album og når jeg så dem live (da fikk jeg litt dilla), sa de jo ikke navnet på de forskjellige sangene. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Public Enemy eier jo helt klart! Men er det noen som har peiling på den gruppen, jeg hadde en cde av de for veldig veldig lenge siden! Der var det en evig kul sang, kan ikke huske hva den het. Tror jeg kommer til å slite, med å forklare, kanskje jeg bare skal gi opp. Den hadde en veldig kul begynnelse, og gikk vel slik som dette herre (beste forklaring noen sinne : ......... Greit jeg gir opp Snoop Dogg - Beautiful Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Xzibit - Get Your Walk On Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mark Ronson - ooh wee Dr. dre - still dre alt jeg kommer på atm Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 xZibit - alcohol eminem - det meste Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 lenge siden jeg har hørt noe hiphop jeg virkelig liker. siste oppdagelse av hiphop som falt i smak var vel Dj vadim - The terrorist Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 tja.. 2pac & elton john - ghetto gospel Dekar - Wack Rappers EPMD - Da Joint Jedi Mind Tricks - Blood Runs Cold Jedi Mind Tricks - I Against I Souls of Mischief - 93 Till Infinity Swollen Members - Red Dragon T.P. Allstars - Dream on Warlocks - Takin Ova Xzibit f. Eminem & Nate Dogg - Say My Name hører mest på norsk hip hop men jeg gidder ikke ramse opp en haug av artister så godt som ingen her har hørt om Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Public Enemy - Fight the Power Tommy Tee - Takin' Ova Warlocks - Battlegrounds Warlocks - For Those Who never Saw This Mos Def - I Against I Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Norske: Abrurd oppspinn - meg og megselv (egentlig alt av absurd oppspinn) Retard records - ett ord Skurke sprett - snakke snakket Cluch og Nitrogen - Tilbakeslag Jay og RSP - slosskamp i baren ..kunne fortsatt i evigheter, men regner med at de fleste ikke har hørt om så mye norsk rap Andre: Nas - drunk by myself Tecca nine - devil boy Eminem - Rock bottom Canibus - Genabis Beatnuts - duck season Obie trice feat eminem - hey lady Endret 2. mai 2005 av Jør2 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Tommy Tee - Takin' Ova det er warlocks som har lagd taking ova, tommy tee har prodda beaten foresten, for de som liker norsk rap: skjekk ut Cam N A-Lee Endret 2. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Trodde det var Tommy Tee og N-Light-N, jeg men.. Ok. Flott låt, uansett. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Gangstar f. Big L - Work Part II Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hører mindre og mindre på hiphop/rap merker jeg, begynner vel og gå lei, så mye dårlig ute og går for tida syns jeg. men favorittsangen min den dag i dag er: Sole - Bottle of Humans, fra albumet med samme navn. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jedi Mind Tricks - Rise Of The Machine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå