Gå til innhold

kjærlighet gjørn en blind :P

ViPeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må kanskje forklare litt bedre... var ikke 100% edru i går så :)

jeg har da sagt til kammeraten min at jeg likte henne veldig godt, noe han viste... og det var ganske mye som tyda på at hu var keen på meg. Så jeg syns det var veldig dårlig gjort siden han viste om det. Dette er da ikke noe nytt når det gjelder kompisen min, for han tenker faktisk bare med kuken nå han er full og ikke hvilke konsekvenser det kan få :no:

Lenke til kommentar
må kanskje forklare litt bedre... var ikke 100% edru i går så :)

jeg har da sagt til kammeraten min at jeg likte henne veldig godt, noe han viste... og det var ganske mye som tyda på at hu var keen på meg. Så jeg syns det var veldig dårlig gjort siden han viste om det. Dette er da ikke noe nytt når det gjelder kompisen min, for han tenker faktisk bare med kuken nå han er full og ikke hvilke konsekvenser det kan få :no:

Har du fløret med henne tideligere? drevet med henne over tid osv? Litt bakgrunnsinfo?

Lenke til kommentar

må jo nevnes at jeg har kjent henne så og si hele livet... har gått i samme klasse osv... det begynte sikkert rundt juletider eller noe at hun begynte og vise meg litt oppmerksomhet, har da vært forelska i henne i godt over et år. Så etter hvert har det blitt mer og mer. Har vært mye kosing, holdt i hendene, dansing mye øyekontakt osv. Har da også vært til henne og sett film noen ganger... men jeg har jo faktisk fått bekrefta at hun liker meg, men det jeg tror er at hun ikke vil at det skal bli noe mer siden vi begge drar bort til neste år (ferdig med videregående). Noe jeg jo egentlig sjønner... men litt vanskelig og tenke sånn når man er forelska :love:

Lenke til kommentar
dette vet jeg fordi jeg neopp har opplevd dette..... er bærte jeg trodde var keen på meg dreiv på og tafsa på kompisen min (som viste at jeg var gira på henne...) osv....

så jeg er fette forbanna, og vil faen i helvete ikke prate med den kompisen på en stund, dårlig gjort spør du meg... han viste at likte den jenta, men alikavell så pula han henne... nå vet jeg ihvertfall at han ikke er noe og samle på.. :( H E L V E T E!

Har vært borti noe lignende for en liten stund siden jeg også. Så du er ikke alene om det.

Lenke til kommentar
Å denge'n er jo ikke den beste løsninga da, selv om det hadde vært fristende i hans posisjon! :roll:

heldigvis så slår jeg på vegger og ikke personer når jeg blir forbanna... og høyrehanda får merke det veldig godt... er blå og jævelig nå... men den fungerer :thumbup:

Lenke til kommentar

Ingen kan eie et menneske, men blant venner er det uskrevne regler som sier at man ikke prøver seg på jenter som sine venner liker...

[Min mening]

Det var dumt gjort av trådstarter å anse den jenta som "din", men det var også dårlig gjort av kameraten hans med mindre han ikke var klar over at du likte henne.

[/Min mening]

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Ok, sånn  ja.. Kameraten din kan dra til helvette... Et dårlig menneske

Enig..

da er vi tre.

4. Snart starte enn poll? :p

OT: Han der "kameraten" din har gjort noe dumt, og viss jeg var deg ville jeg ikke anse han som en kamerat mer.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...