ViPeR Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 dette vet jeg fordi jeg neopp har opplevd dette..... er bærte jeg trodde var keen på meg dreiv på og tafsa på kompisen min (som viste at jeg var gira på henne...) osv.... så jeg er fette forbanna, og vil faen i helvete ikke prate med den kompisen på en stund, dårlig gjort spør du meg... han viste at likte den jenta, men alikavell så pula han henne... nå vet jeg ihvertfall at han ikke er noe og samle på.. H E L V E T E! Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 om det er noen trøst er nok ikke hun noe å samle på heller... Lenke til kommentar
Con Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Virker ikke som om noen av de var noe å samle på da...... Hva skal du med fiender når du har slike venner?? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hva om kompisen din var hypp på samme dama han og? Skal ikke han få lov til å gjøre som han vil bare fordi du liker henne? Du hadde nok sikkert gjort det samme hvis du var i hans sko, det lille hodet eier det store. Livet er hardt Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Kommer helt ann på situasjonen. Hvis dette var ei dame som mellom deg og kompisen din var definert som "ditt mål" er han en dust... La han forklare seg om han vil... Er mulig linjene var uklare der, og ja man blir lett ledet inn i fristelse. Men om dette var ei du dreiv litt med og prøvde å sjekke opp er han er rasshøl som kan dra til helvette, hvertfall ingen venn. Uansett det har skjedd noe mer kan du ikke gjøre med det, om han vil bli venn igjen synes jeg han selv kan komme til deg og forklare. Følelsen du sitter med nå om hendelsen er ubeskrivelig. Sjalusi hat skuffelse kanskje litt knuste følelser osv... Vet sånn ca hvordan det føles damin eks var utro.. kan ikke beskrives Nå vet ikke jeg så mye om situasjonen, hvor godt du kjennte jente hva som hadde skjedd med dere før osv. Men uansett er det jo kjipt... Men om det er noe som stikker dypt så er det bare og se fremover. Tenk litt over det få det i perspektiv dyrk ikke sorgen få den ut. Så glemmer du det og ser fremover og etter noe nytt! Ang kameraten din så er det umulig å si noe da en ikke vet mer om hvordan situasjonen er/var. Men som sagt var dette ei dame som var"din" skylder han deg en veldig god forklaring jeg ikke tror finnes... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen eier et annet menneske. Vi har heldigvis fri vilje her i landet. At du har lyst på en dame gjør henne ikke til "din". Hun hadde tydligvis ikke lyst på deg. Gode jegere som jakter på en ny strek i taket (dame de har fått kost seg med) kan la et byttedyr unnslipe for å være kule mot de mindre vellykka jegerne. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) oivind dahle: blandt venner finnes det uskrevne regler Endret 1. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jupp, og det der var et kraftig brudd på de uskrevne reglene! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei her må jeg si meg enig med Øyvind. Selvsagt ikke en god følelse, men så lenge du ikke hadde noe skikkelig på gang med henne er det da ingenting å sutre for? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei her må jeg si meg enig med Øyvind. Selvsagt ikke en god følelse, men så lenge du ikke hadde noe skikkelig på gang med henne er det da ingenting å sutre for? Han har vel aldri definert ordentlig hvordn ting lå ann før. Hadde jeg møtt ei jente jeg likte og gått ut med og "vært på go glid med" og dratt på fest og hun hadde prøvd seg på bestekameraten min og det hadde endt opp i senga. selvfølgelig hadde jeg blitt drit forbanna og hata dem, og selvfølgelig er det råttent. Man ligger unna venners "damer" sånn er det bare.. I mine øyne er det det samme som at jeg kan bli sammen med eksen til bestevennen min nå fordi han gjorde det slutt for en uke siden etter 2 års forhold.. Er uskrevne regler for slikt vennskap går langt foran begjær! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei her må jeg si meg enig med Øyvind. Selvsagt ikke en god følelse, men så lenge du ikke hadde noe skikkelig på gang med henne er det da ingenting å sutre for? Han har vel aldri definert ordentlig hvordn ting lå ann før. Hadde jeg møtt ei jente jeg likte og gått ut med og "vært på go glid med" og dratt på fest og hun hadde prøvd seg på bestekameraten min og det hadde endt opp i senga. selvfølgelig hadde jeg blitt drit forbanna og hata dem, og selvfølgelig er det råttent. Man ligger unna venners "damer" sånn er det bare.. I mine øyne er det det samme som at jeg kan bli sammen med eksen til bestevennen min nå fordi han gjorde det slutt for en uke siden etter 2 års forhold.. Er uskrevne regler for slikt vennskap går langt foran begjær! Jeg er enig i alt du sa her, men jeg fikk inntrykk av at de ikke hadde noe på gang, han bare trodde hun var "keen" på ham men feide over kompisen i stedet. Dersom det virkelig var noe på gang mellom dem og kompisen visste dette er situasjonen en helt annen. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jepp det er sannt! Er ikke noe som heter jeg så henne først. Men han forklarer ikke situasjonen nok til å kunne si noe, pga at det kan være vidt forskjellige ting. Men en annen ting om jeg hadde fått med ei dame på byn på nachpiel og har senga som mål. Hadde jeg ikke funnet meg i om kameraten min hadde endt opp med henne. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 selvsagt er spillereglene anderledes når du beskriver de slik Bogan. Men i utgangspunktet er jeg veldig opptatt av at ingen eier et annet menneske. Har vært mange ganger på byen hvor kompiser tror de eier hele diskoteket, og når jeg tar med meg ei hjem som kanskje har vekslet tre ord med kompisene mine har de ingen grunn til å være sinte eller skuffa. Når det gjelder folk som er kjærester eller har noe på gang bør dette respekteres... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er enig der dahle. Kommer ann på hvor man er i stigen fra første hei til gift. Men siden dette gikk så in på han og i topic står det kjærlighet tolker jeg som det var noe som var på gang over tid.. Selvfølgelig kan jeg ta feil og som du sier ingen eier et annet menneske. Men alle har følelser og følelser behandles med respekt hvertfall ovenfor venner som man har respekt for! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Enig der Bogan. Har bare sett at det er en del mennesker der ute som tror de eier andre mennesker. Selv har jeg store problemer i kjærlighetslivet om dagen. Jeg vet ikke om hun jeg har et forhold til lenger vil ha meg. Dette er vondt og jeg klarer ikke fungere om dagen. Men allikevel eier jeg ikke henne. HUn må få lov til å gjøre det hun har lyst til, og innebærer det at hun vil treffe en annen, er dette selvfølgelig svært leit for meg. Men jeg hindrer henne ikke å gjøre det om det er det hun vil. Jeg mener nemmelig at folk skal ha fri vilje og sjalusi fører ikke til noe godt Endret 1. mai 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja selvfølgelig har folk fri vilje. Sjalusi får en kun til å gjøre dumme ting har selv i sjalusi gjort helt idiotiske ting som bare til syvende og sist faller tilbake på meg.. Å gå lei trenger jo ikke bety slutten.. Følelser kan jo være så mangt, følelsen av å være forelsket, en god følelse av spenning noe nytt osv, naturlig den vil falle dø ut. Er vel den som skal omgjøres til å elske en gang i tiden om allt går rett for seg. Men liten hjelp å komme med trøstens ord til en person rundt 10 år eldre enn en, da erfaringer kunnskap er på et annet nivå.. Men uansett lykke til! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg går ut ifra at trådstarter har knyttnever. Jeg ville dengt den ene med den andre for å si det sånn. Jeg vet omtrent hva du føler, jeg har gjennomgått det samme. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Å denge'n er jo ikke den beste løsninga da, selv om det hadde vært fristende i hans posisjon! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Å få ut frustrasjon der og da som gjør situasjonen sammt frustrasjonen værre? Skjønner ikke jeg gidder komentere det en gang Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Dette sier litt om "kompisen" din da. Når han mener at 5 min i sengen med en eller annen jente er viktigere enn kompisen, da er han ikke noe å samle på. Men spørs om han og liker jenten da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå