anon12234 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 hey, hvis jeg går bort ifra pc i noen minutter så logger windows automatisk ut...... hvordan kan jeg hindre dette?. vil også hindre at den går i ventemodus Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Høyreklikk på bakgrunnen -> properties -> screen saver -> power Der kan du hvertfall velge når / om den skal gå i ventemodus. Vet ikke hvordan du endrer det første, men jeg har fjernet den standard-loginen. Selv liker jeg ikke den, og bruker den hvor man bare får opp en rute og skriver inn brukernavn og passord. Da kan man også trykke ctrl + alt + del og enter, så låser pcen seg. Dette kan du endre her: Kontrollpanelet -> User Accounts -> Change the way users log on or off -> Fjern den øverste haken Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 tnx, fikk det til Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 når jeg starter opp maskinen så logger ikke maskinen seg inn i windows(den gjorde det før) men blir stående der jeg må velge bruker. men jeg har bare lagd en konto og vil at maskinen automatisk går inn i windows.... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 når jeg starter opp maskinen så logger ikke maskinen seg inn i windows(den gjorde det før) men blir stående der jeg må velge bruker. men jeg har bare lagd en konto og vil at maskinen automatisk går inn i windows.... Gå på start - kjør, og skriv control userpaswords2, der vil du kunne velge hvilke bruker som skal logge seg på automatisk. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kan også hende du har fått en brukerkonto som heter SQLDebugger, tror den innstalleres med .Net Framework eller noe.. Hvis du ikke har bruk for den, er det bare å fjerne den, så logges din eneste bruker på automatisk Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hadde fått en .net brukerkonto. sletta den nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå