Kvammis Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hvordan er best av disse ? Vet at det kanskje ikke finnes et fasitsvar men kom gjerne med erfaringer også.. Thermaltake VGA Watercooling Universal Clip To nVIDIA og ATI 125 g Thermaltake Liquid Cooling System Aquarius Series VGA Waterblock Universial Zalman VGA Waterblock Og ja! jeg har for guds skyld prøvd å søke !!! EDIT: Skal bruke en av de på et 6600 GT kort Endret 30. april 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Off topic: Denne var ny Har sett utallige leksjoner på at det ikke heter "hvem PC", "hvem bil", men "hvilken bil" og "hvilken PC" Og så plopper det ut Hvordan er best? *ler* (beklager at dette ikke hadde noe med saken å gjøre, men det er viktig å bruke riktige spørreord ;9 ) edit: Jeg ville gått for Zalman grunnet Thermaltakes tvilsomme kvalitet.. Og det e riikke bra når ting med vann i lekker inne i pcen. På zalman sin så følger det også med heatspreaders til minnet på skjermkortet. Men sjekk først hvilken ID det er på vannkjølingskittet ditt først Endret 1. mai 2005 av clvn Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Off topic: Denne var ny Har sett utallige leksjoner på at det ikke heter "hvem PC", "hvem bil", men "hvilken bil" og "hvilken PC" Og så plopper det ut Hvordan er best? *ler* (beklager at dette ikke hadde noe med saken å gjøre, men det er viktig å bruke riktige spørreord ;9 ) haha så artig du var.. ehm. Dette er vel ikke er norskforum er det vel ? jeg bryr meg lite om hva jeg skriver så lenge folk forstår ! Endret 1. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tror eg ville tatt en titt på Aquacomputer eller dangerden sine blokker Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Er ikke de ganske mye dyrere da ? Gir de mye bedre "ytelse" (kjølig) ? BTW: fint at noen kan være seriøse Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Har forresten BW sett, så derfor ser jeg på billig blokker.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har denne: http://psdata.no/ps.asp?it=110777&mlevel=011600 Synes den funker veldig fint, har ikke hatt noen problemer med den, bare se etter om den passer ditt grafikkort Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 har denne jeg: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/...t//subdet30.htm knall digg blokk. veldig grei løsning med at man kan snu selve blokken 360 grader i forhold til festene for å få slangene riktig plassert. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Off topic: Denne var ny Har sett utallige leksjoner på at det ikke heter "hvem PC", "hvem bil", men "hvilken bil" og "hvilken PC" Og så plopper det ut Hvordan er best? *ler* (beklager at dette ikke hadde noe med saken å gjøre, men det er viktig å bruke riktige spørreord ;9 ) haha så artig du var.. ehm. Dette er vel ikke er norsk forum er det vel ? jeg bryr meg lite om hva jeg skriver så lenge folk forstår ! Fin holdning du har. Tviler på at Zalman-blokken passer imed at du trenger større slanger enn BW sine. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Off topic: Denne var ny Har sett utallige leksjoner på at det ikke heter "hvem PC", "hvem bil", men "hvilken bil" og "hvilken PC" Og så plopper det ut Hvordan er best? *ler* (beklager at dette ikke hadde noe med saken å gjøre, men det er viktig å bruke riktige spørreord ;9 ) haha så artig du var.. ehm. Dette er vel ikke er norsk forum er det vel ? jeg bryr meg lite om hva jeg skriver så lenge folk forstår ! Jo, det er et norsk forum. Et norskforum, derimot... Tror nok jeg ville gått for Zalman, ja... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Off topic: Denne var ny Har sett utallige leksjoner på at det ikke heter "hvem PC", "hvem bil", men "hvilken bil" og "hvilken PC" Og så plopper det ut Hvordan er best? *ler* (beklager at dette ikke hadde noe med saken å gjøre, men det er viktig å bruke riktige spørreord ;9 ) haha så artig du var.. ehm. Dette er vel ikke er norskforum er det vel ? jeg bryr meg lite om hva jeg skriver så lenge folk forstår ! Jo, det er et norsk forum. Et norskforum, derimot... Tror nok jeg ville gått for Zalman, ja... happy ? Noen spes grunn til at du ville gått for den ? Endret 1. mai 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg har god erfaring med andre av Zalmans produkter. Det virker som et mer solid valg enn Thermaltake med tanke på lekkasjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå