LaStrada Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei! Jeg har fått en gammel P1 (?) maskin, 133 eller 166 mhz. Problemet er at jeg ikke har noen tastatur med denne gamle pluggen. Denne pluggen er mye større enn den som brukes nå til dags.. Så det jeg lurte på, var om det gikk ann å installere Linux på en annen pc, og så flytte over harddisken over til denne gamle pcen? Vet det ikke går med windows , men linux er anderledes Hvis ikke, finnes det noen andre smarte løsninger? Det jeg hadde tenkt å bruke denne til, var som en liten router med SmoothWall. Ble kanskje litt teit tittel her, men kom ikke på noe bedre Takker for svar! Lenke til kommentar
olear Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ingen problem, gjør det selv på min bærbar (har verken floppy eller CD-ROM). Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Da er jeg redda! Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Du bør også kunne få tak i overganger mellom tastaturkontaktene, hvis det ikke er USB du har. Jeg har brukt overganger begge veier. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Du bør også kunne få tak i overganger mellom tastaturkontaktene, hvis det ikke er USB du har. Jeg har brukt overganger begge veier. Hehe.. Bare den hadde hatt USB så.. hahaha.. Men kom på at jeg har et USB kort til PCI, og tastaturet til hovedpcen bruker USB, så da er dette en løsning Men er jo ikke så vanskelig å installere alt på en pc og så flytte disken over. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje enklare med ein overgang til PS/2? Kostar sikkert ingenting. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje enklare med ein overgang til PS/2? Kostar sikkert ingenting. Les første innlegg du... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje enklare med ein overgang til PS/2? Kostar sikkert ingenting. Les første innlegg du... Snakka om ein overgang frå slik gammal stor plugg til PS/2. Eg har no slike liggande... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje enklare med ein overgang til PS/2? Kostar sikkert ingenting. Les første innlegg du... Snakka om ein overgang frå slik gammal stor plugg til PS/2. Eg har no slike liggande... Da så, misforsto deg litt Hvor kan man få kjøpt sånt? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 De fleste dataforretninger har slikt. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 De fleste dataforretninger har slikt. Da så... Noen netshoper som har dette? Har søkt gjennom de største netshoppene, men uten hell. Lenke til kommentar
Teh Hoboman Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Fant ikkenoe på de større webshoppene, men er det noe som dette: Her Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Fant ikkenoe på de større webshoppene, men er det noe som dette:Her Så ut som om det var en sånn en, ja! Takk for hjelpa alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå