Gå til innhold

Når bli man CS-nerd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spille CS for å tjene til livets opphold, jada, hvor lenge varer det da? Til du er 25 og aimen din er dårlig siden leddene i musarma ikke fungerer siden den har sotte i samme posisjon i X ant år, og du er tvungen til å gå av som "Pro CS spiller" og bli yrkesufør i en alder av 25 fordi du valgte CS fremfor normalt arbeid.

 

Synes det er tragisk, at folk velger CS fremfor et stabilt arbeid og en stabil utdannelse.

Lenke til kommentar
siden leddene i musarma ikke fungerer siden den har sotte i samme posisjon i X ant år

Ehh.. Det helt motsatte ville skjedd da. Du ville vært supersterk i armen... :ermm:

Driver nå og trener og ser at bi og triceps vokser, men det er fordi jeg faktisk løfter vekter og ikke fordi jeg spiller CS. Når du sitter i en posisjon, statisk, på den måten, skjer det at muskel vevet "råtner"bort.

 

Så nei, tror nok ikke du blir supersterk av å spille CS.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
siden leddene i musarma ikke fungerer siden den har sotte i samme posisjon i X ant år

Ehh.. Det helt motsatte ville skjedd da. Du ville vært supersterk i armen... :ermm:

Driver nå og trener og ser at bi og triceps vokser, men det er fordi jeg faktisk løfter vekter og ikke fordi jeg spiller CS. Når du sitter i en posisjon, statisk, på den måten, skjer det at muskel vevet "råtner"bort.

 

Så nei, tror nok ikke du blir supersterk av å spille CS.

Har sluttet med cs og er stolt av det

Lenke til kommentar
Hvis PC-spilling går utover skolen har man et alvorlig problem :thumbdown: , skolen er mye viktigere enn enn et spill. Uansett hvor kjedelig det er...

ja helt enig. har spilt mye pc siden jeg startet på ungdomsskolen. snittet mitt datt ned i 9ende så nå har jeg skjerpet meg. ligger nå på 4-5 i alle fag, men har jo nettopp startet da :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...