Gå til innhold

Når bli man CS-nerd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill ødelegger garantert en del karakterer, men så tror jeg (kommer an på hvor mye en setter seg inn i det) at visse karakterer blir bedre ved spilling.

 

Jeg faller bare mer og mer i matte og naturfag, mens jeg holder meg på 5/6 i Engelsk og Norsk, og 4/5 i gym.

 

Tviler på at jeg hadde vært like god i Engelsk (og muligens Norsk) om jeg ikke hadde sett så mange filmer som jeg har sett, eller spilt så mange spill (spesielt RPG, med mye snakking, slik som KOTOR, Gothic, osv).

 

CS har ikke gjort noen tjenester for meg, verken negative eller positive. Mener det er spillinga generelt som er grunnen for karakterene (samt en utrolig latskap når det kommer til skolearbeid) i mitt tilfelle.

 

Er glad jeg slipper matte neste år, et fag jeg ALLTID har slitt med.

Matematikk er mulig å velge bort til VK1 og VK2 allmenn, men dette er siste året.

Fra 2006 vil alle GK klassene ha obligatorisk matte i VK1 og VK2 også (heldige meg :tease: ).

 

EDIT: Tror faktisk en del WW2-gamere (spesielt de i 9. klasse på ungdomsskolen) får en fordel i historietimene.

Husker jeg satt å spydde ut info om WW2 som jeg hadde fått fra BF1942 og MoH:AA.

Dessuten er historie et sterkt fag fra min side (vet mye om romerne, napoleon, greske myter, vikingtiden, WW1, WW2, Vietnam krigen, Golf Krigen, osv osv).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,02/05/2005 : 23:01] EDIT: Tror faktisk en del WW2-gamere (spesielt de i 9. klasse på ungdomsskolen) får en fordel i historietimene.

Husker jeg satt å spydde ut info om WW2 som jeg hadde fått fra BF1942 og MoH:AA.

Dessuten er historie et sterkt fag fra min side (vet mye om romerne, napoleon, greske myter, vikingtiden, WW1, WW2, Vietnam krigen, Golf Krigen, osv osv).

Ja, hadde WW2 prøve i dag (Går i niende) og skrev lett en side om Stalingrad (Informasjonen har jeg fra spill).

 

Skal også nevne at karakterene mine har gått opp etter at jeg begynte å spille cs.

 

 

Edit: Word@sosohal!

 

Edit 2: Har 5+ i SF.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
[iC' date=02/05/2005 : 23:01] EDIT: Tror faktisk en del WW2-gamere (spesielt de i 9. klasse på ungdomsskolen) får en fordel i historietimene.

Husker jeg satt å spydde ut info om WW2 som jeg hadde fått fra BF1942 og MoH:AA.

Dessuten er historie et sterkt fag fra min side (vet mye om romerne, napoleon, greske myter, vikingtiden, WW1, WW2, Vietnam krigen, Golf Krigen, osv osv).

Du har eit poeng der. :thumbup:

Lenke til kommentar
Føler bare jeg har blitt bedre i engelsk av å spille CS og andre spill. Det er også bevisst at man får bedre problemløsning av å spille spill.

Men hvor mye problemløsning får du igjen for alle timene du ikke har fått noe annet igjen for?

 

BTW: Sosohal, om du mener jeg er lat, tar du feil. Sykler til skola hver dag. Det er 12km èn vei. :)

Mente giddalaushet, og det er noe helt annet. Iaffal mener jeg det som noe helt annet.

Lenke til kommentar

han begynte for sent....... når man starter med cs spiller man hele tiden. og så roer det seg ned til en del timer hver dag med pcw/cw. fordi når man spiller kun pcw så spiller man mindre, da er det ofte faste kamper til faste tidspunkt. og man gidder ikke spille public imellom. da kan man gjørte lekser på dagen, og kampene begynner ut over kvelden. cs + skole = funkerer hvis man starter for fult i 7'ende klasse :p

Lenke til kommentar

En i klassen min (Day fra catch gamer) er rimelig god i cs, og man kan ikke akkuratt si at han har gode karakterer. Tror han skal droppe eksamen fordi han skal til korea i et mesterskap.

Sikkert en fin opplevese og en kjempe sjangse man aldri får igjen. Og skolen kan man ta igjen når som helst, så om jeg hadde vært i hans sko hadde jeg gjort det samme.

 

Men for de fjortissene som dropper skolen for å pwne public kan bare gå å legge seg.

Lenke til kommentar

Har spilt en god del hele livet mitt, men jeg tror ikke det har noe stor betydning for karakterene mine. Det klart jeg har spilt CS (eller andre spill) i stedet for å gjøre lekser noen ganger, men det tar jeg igjen på bussen om morgenen. Data gjør jo en del skole-arbeid mye lettere også. Som f.eks. stil-skriving og matte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...