Gaming Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har tenkt å kjøpe det her kabinettet X-Gear Devil PreMod kabinett SORT . Åsså lurte jeg på om det er noen som har dette kabinettet. 400W er jo en grei psu på et kabinett til 495,- Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det var mistenkelig likt raidmax cobra.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Fordi det bare er et modda Raidmax Cobra.. bZerk har også gjort noe lignende meg Scorpion, og mange andre gjør dette. Patetisk spør du meg, men man får jo ofte en hyggelig pris på det da! Hadde Raidmax Cobra og jeg syntes det var helt greit.. Greit nok, var plastfront og tragisk kjøling men jeg tenkte ikke så mye på det den gangen! Kan nesten garantere deg at du kommer til å bytte kabinettet ut med noe annet iløpet av et år.. For min del tok det bare en måned! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Skal du ha et sånt kabinett tror jeg dette er et mye bedre kjøp: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WB Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Synes det er like greit å kjøpe den modda versjonen, for det kan umulig være noe dårligere kvalitet på det. På den modda versjonen sitter det jo også 120mm vifte, noe det ikke gjør på originalen.. Pluss PSUn da! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 80mm transparent vifte med LEDs montert i sidedør. I bakkant sitter 2 stk. temperaturstyrte transparente vifter. Dette må da være bra nok? Dessuten får man med en støydempningsmatte. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Tragiske vifter sikkert da! oh yeah Lenke til kommentar
Stigma2K Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 For all del! Ikke kjøp møkk. Når du først skal kjøpe noe, så kjøp noe skikkelig (Lian Li). Lenke til kommentar
Gaming Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 driter ikke penger heller da. men får se om jeg finner noe anna har helst lyst å få det fra mpx Lenke til kommentar
Gaming Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 hva med detta a? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=50136 ser greit ut det ysn jeg ihvertfall + 400W psu Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 hva med detta a? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=50136 ser greit ut det ysn jeg ihvertfall + 400W psu hehe jeg synes det var fælt.... men så har jeg litt annen smak en de fleste her da.. men chieftech er kjent for kvalitet... Lenke til kommentar
Gaming Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 syns ikke det var så spes fint jeg heller men det er sikkert et bra kabinett til grei pris Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg kjøpte et sånt, fungerte flott i 2 dager, så kortsluttet strømforsyningen. ! Helt uten videre! Lenke til kommentar
Gaming Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 hehe men har bestemt meg for å kjøp det her . Ser greit ut pluss 350W strømforsyning!! Lenke til kommentar
9800 series Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hehe det e bra for det e monge så klager for strømforsyningen kortslutter Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hehe det e bra for det e monge så klager for strømforsyningen kortslutter hæ? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hehe det e bra for det e monge så klager for strømforsyningen kortslutter ?? Blir en fin telefon samtale med mpx i morgen. Kan vel regne emd å få nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå