Juleniss1 Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 flere bilder på gamespot.... (kanskje bedre bilder også.. :wink: ) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Angående Star Wars Galaxies og Planetside, dør jeg av spenning. Jeg kan ganske enkelt ikke kontrollere spenningen! Ahhh!! *spasmetak* De...må...komme...snart! =) Lenke til kommentar
Zeddy Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Ja jeg håper inderlig de ikke blir forsinket med utgivelsen De sa på E3 at det ville bli engang i desember. Jeg kan rett og slett ikke vente! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Trenger man en joystick når man skal fly et romskip????????????? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 FyFaen dette blir et bra spill, vil det virke med et GF4 kort???? Trur at jeg trenger et Quadro4 kort Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 jeg har registrert meg som 'wannabee' beta tester nesten to mnd siden men jeg fortsatt ikke hørt noe som helst om det enda.. uansett, spillet virker veldig lovende men jeg frykter at mitt eldre GTS2 kort vil få en del problem.. :wink: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Quote: Godrick skrev (2002-07-25 19:28):FyFaen dette blir et bra spill, vil det virke med et GF4 kort????Trur at jeg trenger et Quadro4 kort Neida! GF3 og GF4 skal gå helt fint. Er ikke sikker på hvordan GF2 takler det, men da er det jo bare å stille ned på innstillingene. Ikke noe vits å kjøre det på high detail med et slikt kort. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg gleder meg veldig til Star Wars Galaxies! Bare så dumt at det ikke kommer før til jula... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå