Raastadboy Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Topicen sier vel alt altså.... Jeg har fått deaktivert oppgavebehandlinga... Følgene melding kommer: OPPGAVEBEHANDLIG ER DEAKTIVERT AV ADMINISTRATOR... Hvordan fixe det?? Hilsen Henrik Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Står pcen i et domene? Mulig at det er rullet ut en policy som deaktiverer denne muligheten Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 hva mener du da?.... Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Står pcen koblet opp mot en server en eller annen plass for å si det lett hehe Mest sannsynligvis gjør den det da det ikke er standard å deaktivere task manager Prøv å søk etter filen taskmgr.exe og kjør denne. Får du startet den? Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Nei samma feil kommer... Jeg fikk en fil og var så nysjerig på den så jeg åpna den... Trodde det var shutdown men det var noe annet piss og etter det så klikker det for taskemanger.. Nei pcen ikke kobla mot no server. Takk Ps: Hakke så lyst og formatere en gang til:P Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 okey, sjekk dette da Start- Kjør - gpedit.msc Åpne program Utvid User Configuration Utvid Administrative templates Utvid system Utvid CTRL ALT DEL options Der er det en policy som heter "Remove task manager" Står denne som enebled? Hvis den gjør det så sett den som disabled Åpne et dos vindu og skriv inn "gpupdate /force" Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Tuen takk det funka:D:D:D:--) Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Bare hyggelig. Men som sagt, hvis pcen står mot en server nå i et domene vil policyene bli overskrevet igjen tilbake etter en liten stund. Men det finner du fort ut hehe Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Stenges Feilpost og løysning er her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=411774 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg