nree Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei, jeg skal nå trå inn i de voksnes rekker som det heter så fint på søndag (8mai) og skal ha konfirmasjon i lag med min fetter og med de skal vi ha 54 gjester til coltbord og sliter derfor med bordoppsettet! Vi tenker på ein E altså 4 langbord satt som ein E men er open for andre bra forslag! De skal være 54 plasser, og de bør vere ruter der som plassen er så vi kan ta utskrift av dette og skrive navnplasering! Min fetter og moren hans kommer til oss i morgen og vi skal da sette inn navnene og bestemme bordplaseringen osv og ber derfor dere dyktige folk der ute om hjelp!!! Someone? Oppgave: Tegne opp bordoppsett til 54 personer, helst bord formet som ein E Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hva i all verden har dette i et spillforum å gjøre, og enda mindre i kategorien: "Spørsmål og svar - Konsoll"? Hvordan kan du forvente at personer som ikke har noe informasjon om plassen og møblementet du har til rådighet skal ha noe som helst formening om hvordan oppsettet ditt skal være? Regner med at du ikke har en ubegrenset åpen flate til disposisjon Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nå har vi vel dårlig med kategorier hvor dette passer inn, men den passer ihvertfall ikke inn her. *Flyttes* Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Forslag: |_| (brukte denne selv) |_|_| |--| _____ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Forslag: |_| (brukte denne selv) Den er fin. Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nå mener jeg noen som kunne sette opp eit rutenett med alle plassene inni ein E som de vedlagdte bildet! De som er, er at de skal vere 54 plasser og 2 stykker skal ikkje sitte inneklemt mellom farmor og farfar, og derfor spør jeg om noen kan sette opp eit sånt oppsett for meg så de bare er og printe ut og skrive inn navnene på arket og når da 7mai kommer er de bare og følge arket over hvor folk skal sitte!!! EDIT: Bilde blir dårlig vist du ikkje trykker på det! Endret 1. mai 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå