MadRos Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 http://www.processlibrary.com/directory/fi...isass/index.php se på den siden, jeg fant det i oppgavebehandling..skal jeg slette det programme? Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Sikker på at det ikke står lsass i din oppgavebehandling? Vanskelig å skille mellom l og i (l = L). Lsass er ikke farlig, mens isass (Isass) er dette trojanet. Hvis du justerer rekkefølgen som "prosesser" vises i oppgavebehandling, til alfabetisk rekkefølge, så kan du se logikken. Er lsass.exe rett før prossesser som starter på M eller noe i den rekkefølgen, så er du trygg Endret 30. april 2005 av w0lla Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Sikker på at det ikke står lsass i din oppgavebehandling?Vanskelig å skille mellom l og i (l = L). Lsass er ikke farlig, mens isass (Isass) er dette trojanet. Hvis du justerer rekkefølgen som "prosesser" vises i oppgavebehandling, til alfabetisk rekkefølge, så kan du se logikken. Er lsass.exe rett før prossesser som starter på M eller noe i den rekkefølgen, så er du trygg hoh, det var en L, ohh, takk for den, hehe Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 tenkte meg det disse scriptkiddiesene er flinke til å skape optiske bedrag. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Jeg vil annbefallet dere å laste ned "wintasks 5", den viser alle "prossesene" i windows, og viser informasjon hva slags prosses det er og hva den gjør osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå