Bobby1 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Eg tenkte og kjøpe Vannkjøling til Skjermkortet. Så lurte eg på om Denne passer: Thermaltake VGA Watercooling Universal Clip passer til TT BW?. Edit: Fungerer den like godt som denne: Thermaltake Liquid Cooling System Aquarius Series VGA Waterblock Universial Endret 30. april 2005 av Bobby1 Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ikke godt å si om de passer, mtp slangeniplene. Det er mye mulig at du må bytte de, for å få slangene i BW-settet til å passe. Hvem av blokkene som er best er ikke lett å si, men forskjellen er nok minimal. Btw; PS-Data burde klare å spesifisere hva slags nipler / hvilken dimensjon det er på disse! Akkrat på det området burde de skjerpe seg... Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Den passer Test Infoside Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Vel, det avhenger jo fortsatt av nippeldimensjonen da. Tilogmed produsenten glemmer jo å oppgi den.... Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 I den testen Techniz.co.uk hadde, brukte de TT BW se her Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jøss, så bra da! Da er jo det i det minste avklart. Avklart er det vel også at jeg kanskje ikke leste hele testen. Ellers er tydeligvis blokka ikke noe å skamme seg over, og det innvendige designet bør jo gi en ganske grei flow også. Absolutt fordelaktig, ettersom BW-pumpa ikke er av de heftigste. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 du får med 3 sett nipler hvis du kjøper Aquarius blokka, bruker den på et gf 6600gt agp og det fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hmm.. niplene var mindre enn slangen :S. Bror min hadde lik vannblokk og der pastet den. Viss dei hadde hatt Aquarius blokka inne hadde eg kjøpt den, men di får den aldri inn. Vet noen kva eg kan gjøre for å få den til å passe. Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 jeg løste det problemet med og bruke de slangene som følgte med i denne konfigurasjonen (bw): cpu -slange-gpu-slange-radiator med slange så mener jeg den som fulgte med blokka jeg prater da om denne blokka http://www.psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=070400 mvh nokiakiller Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ingen som har prøvd å koble denne til HK. Trenger nemlig chipset kjøler og denne blokken så jo ut som den var "lav" nok til å passe på et DFI LP NF4 kort.. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 begge blokkene passer til BW den "sølvfarga" blokka den har jeg på mitt 9600pro å den er det støpte nippler på altså går ikke an å bytte. men på den AQ2 blokka den kan man bytte nippler på Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Kva gjer eg med blokka som ikkje passet? Angrefrist? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du kan få pengene tilbake om du gir beskjed om det innen 14 dager etter at du har mottatt blokken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå