Gå til innhold

Thermaltake Xaser Tsunami


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt at et par weshopper velger å ikke ta inn kabinette pga en del småfeil i produksjonen. Noen er bra, noen har dårlig finish. Kjenner et par som har kabinettet i silver, og de er fornøyde. Men regner og med at de kanskje også er lagd på samme fabrikk..

Lenke til kommentar

1. har et par kamerater med dette kabinettet. utrolig bra stil og monteringsbrakketter (krever litt IQ, men er genialt ;) ) Jeg sier ja, det er et godt kabinett.

2. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20107

(du kan få det 80 kr. billigere :p om dette er det eneste produktet du skal ha, så kjøp på PS DATA, så er du sikker på å få god leverings tid og service. glisevask sendte link med feil produkt. forskjellene på disse 2 er:

3. Produktnr. VA3000BWA som du sendte komplett.no link til som er med vindu, og VA3000BNA som er uten vindu. dvs. den linken fra komplett i starten av tråden skal være med vindu. Personlig synes jeg kabinettet ser best ut uten vindu..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Har det selv og er storfornøyd!

Eneste minus jeg kan nevne er fronten sitter litt løst.

 

Jeg har svart en kamerat har sølv, synes Sort er det som passer kabinettet best!

Det med fronten er jo sikkert bare produksjonsfeil eller at den har blitt ødelagt.

 

Er sikkert ikke det på alle...

Lenke til kommentar

jeg har det selv jeg og... og er kjempe fornøyd.

 

 

pluss:

drit fint å se på.. kunne vært stilt ut på nasjonal galeriet..

bra kvalitet.

lett( lave 5,6 kg)

bra kjøling. 2x 12cm vifter og en på 9cm (støv filter på den ene som blåser luft inn)

usb, fireware, lyd på toppen, noen som er fint hvis pc en står rpå gulvet.

klaffer under(vinger ;))

veldig lett og bygge inni.. + gummi oppheng til hardiskene.

nøkkler til å låse forndørene og side døra.. pluss at det er alarm(har ikke prøvd den)

følger med en liten støv klut og et trekk til å frakte kabinette i når man skal på lan,

 

minus:

har hørt noen har hatt problemer sette in psu men det hadde ikke jeg..

fikk ikke satt inn vifte-styringa mi forde det ikke var plass til de utstikkene bryterne.

 

 

anbefaler dette kabinette på det sterkeste.. du kommer ikke til å angre.. beste kjøp jeg noen gang har gjort..

:love::love:

 

bilde av min tt tsunami dream(med blå lys) og min venn`s tt soprano(orange lys)

Lenke til kommentar
Har det selv og er storfornøyd!

Eneste minus jeg kan nevne er fronten sitter litt løst.

 

Jeg har svart en kamerat har sølv, synes Sort er det som passer kabinettet best!

Det med fronten er jo sikkert bare produksjonsfeil eller at den har blitt ødelagt.

 

Er sikkert ikke det på alle...

det er nok ikke noen produksjonfeil fordi den er litt løs hos meg også

Lenke til kommentar
Har det selv og er storfornøyd!

Eneste minus jeg kan nevne er fronten sitter litt løst.

 

Jeg har svart en kamerat har sølv, synes Sort er det som passer kabinettet best!

Det med fronten er jo sikkert bare produksjonsfeil eller at den har blitt ødelagt.

 

Er sikkert ikke det på alle...

det er nok ikke noen produksjonfeil fordi den er litt løs hos meg også

hos meg sitter fronten veldig bra.. men så er kabinette mitt bare 2 uker gammelt da :thumbup:

Lenke til kommentar

Har fått mitt Tsunami kabinett i går. Hittill er jeg førnøyd med det.

 

Spmål: Siden viftene som følger med kabinettet er 4pins molex har jeg laget en overgang til 3pins så jeg får kjørt de på Potmeterene jeg har.

Men lurer på om noen vet om det er bra for den led vifta som følger med bak å kjøre med 100Ohms regulerbart potmeter for testet ut dette i et par minutter og lysdioden ble svakere når jeg skrudde på potmeteret.

Det jeg lurer på om noen vet om det er skadelig eller kan ødelegge lysdioden om jeg kjører viften med potmeteret når jeg har viften senket?

Lenke til kommentar
Har fått mitt Tsunami kabinett i går. Hittill er jeg førnøyd med det.

 

Spmål: Siden viftene som følger med kabinettet er 4pins molex har jeg laget en overgang til 3pins så jeg får kjørt de på Potmeterene jeg har.

Men lurer på om noen vet om det er bra for den led vifta som følger med bak å kjøre med 100Ohms regulerbart potmeter for testet ut dette i et par minutter og lysdioden ble svakere når jeg skrudde på potmeteret.

Det jeg lurer på om noen vet om det er skadelig eller kan ødelegge lysdioden om jeg kjører viften med potmeteret når jeg har viften senket?

Nei, det tror jeg ikke.

Potmeterene regulerer bare volten til viften, derfor lyser også ledsene svakere. Ha det vært omvent at viften fikk mer volt, hadde det vært skadeligt.

 

Fjernet mine leds og heller malte lit UV på viften jeg, mye finere :love:

Lenke til kommentar

Ok da prøver jeg å bruke Ledvifta med potmeteret.

Har prøvd den svart/oransje som fulgte med i en natt å kjørt potmeteret men den blir sinnsykt varm hvis jeg kjører viften på lavt turtall.

Viften jeg brukte før på potmeteret var på 0,1A og den som fulgte med kabinettet er 0,38A noe med att vifta drar mere strøm og at potmeteret blir varmt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...