Halpert Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er det noen telefoner der man kan bruke høyttalerfunksjon på å spille av radio, eller må man kjøpe spesielle høretelefoner for å høre på det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Man kan det på.. 5100 tror jeg den heter. Den telefonen som har den ''g-streng'' design greia. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Er det noen telefoner der man kan bruke høyttalerfunksjon på å spille av radio, eller må man kjøpe spesielle høretelefoner for å høre på det? Kan vel det med alle de vanlige Nokiaene med radio ihvertfall. Tror det også er mulig med SE k700. Hodetelefonene må være plugget inn uansett da disse fungerer som antenne. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan det med Siemens SX1 i allefall. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Kan det med Siemens SX1 i allefall. Uten headset koblet til? Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Selvsagt ikke, headsettet er antennen, slik du skrev. Jeg svarte direkte til SimenSH, ikke på din post Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Så da er konklusjonen: Man MÅ ha spesielle hodetelefoner OG man kan bruke høyttalerfunksjonen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja, men nå er det ikke det topic'en handler om... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ja, men nå er det ikke det topic'en handler om... jo, det er jo det. han spør om man kan spille av radio over høyttaleren istedetfor å benytte seg av hodesett. fakta er at man må benytte seg av hodesettet da dette fungerer som antenne, men kan høre på radioen igjennom høyttaleren. akkurat som jeg sa. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ah, sorry, nå forsto jeg hva du mente. Gikk litt fort istad. Travelt på jobben ser du Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Ja, men nå er det ikke det topic'en handler om... jo, det er jo det. han spør om man kan spille av radio over høyttaleren istedetfor å benytte seg av hodesett. fakta er at man må benytte seg av hodesettet da dette fungerer som antenne, men kan høre på radioen igjennom høyttaleren. akkurat som jeg sa. Han spør om man må ha spesielle hodesett for å høre på radio, og på SX1 trenger man ikke det. Man brker hodesetet som følger med telefonen. edit:typeleif Endret 3. mai 2005 av Paranoid Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 På K700 kobler du bare til hands free`en så kan du sette på høyttaler når du hører på radio Hands free`en følger med k700 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, men nå er det ikke det topic'en handler om... jo, det er jo det. han spør om man kan spille av radio over høyttaleren istedetfor å benytte seg av hodesett. fakta er at man må benytte seg av hodesettet da dette fungerer som antenne, men kan høre på radioen igjennom høyttaleren. akkurat som jeg sa. Han spør om man må ha spesielle hodesett for å høre på radio, og på SX1 trenger man ikke det. Man brker hodesetet som følger med telefonen. edit:typeleif Da bær man ikke forumulere spørsmålet sitt slik: kan man bruke høyttaler ELLER må man bruke (spesielle) hodesett. Dårlig formulert spørsmål gir mange forskjellige mulige svar. mitt svar er mer korrekt enn at man kan bruke høyttaler, men ikke trenger spesielle hodesett. For spesielle hodesett trenger man. De må nemlig passe telefonen. men å kjøpe dem behøver man ikke, da de medfølger telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå