kjelle392 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei Har et merkelig problem her: Jeg har ei optisk mus (Creative) som plutselig en kveld sluttet å fungere. Bak på musa er det et blått lys som lyser når alt er som det skal. Lyset har sluttet å lyse. Jeg trodde først det var noen driverproblemer, så jeg reinstallerte USB-driverne. På den andre USB-porten har jeg en skriver, og den fungerer helt topp. Men musa er altså helt død. Fortiden har jeg dataen på kjøkkenet, og her om dagen skrudde jeg på kjøkkenvifta. Idet jeg skrudde den på våkna musa et lite sekund, og lyset kom på! Så forsvant det igjen... Dette gjentok seg flere ganger. Hva i heite hule er det som skjer??? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Er den trådløs eller har den ledning? Hvilken modell er det? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Den har "hale", og er av modell Creative Mouse Optical 3000 Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen som vet hva dette kan komme av? .....halebrudd, test med ny mus ! Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Ingen som vet hva dette kan komme av? .....halebrudd, test med ny mus ! Har prøvd det... muspekeren "vibrerer" bare litt - akkurat som om det bare kommer litt signaler inn. Har også byttet porter - samme resultat. Kan USB-porten være gått? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har du virkelig ikke prøvd musa i en annen USB port?? Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Har du virkelig ikke prøvd musa i en annen USB port?? Jo - skrev det i forrige post. Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Mulig lav spenning på porten, prøv dra ut andre usb enheter, test med usb hub m psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå