MadRos Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg ble bedt om å åpne et "DOS vindu" i Hardware->Pc funker ikke hjelp...", så hva er et "Dos vindu" og hvordan åpner jeg det?? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Start -> Kjør / run -> command Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Start -> Kjør / run -> command heeh, tusen takk Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 XP bygger ikke på MS-DOS slik som tidligere versjoner av Windows gjorde, men det finnes en innebygd emulator for DOS. Som datating sier så må du kjøre programmet command, eventuelt cmd. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Start -> Kjør / run -> command Nytt problem, se på bilde, og si meg hvordan fikser man dette? hva betyr denne feilmelding?? hvorfor kommer denne?? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Prøv å kjøre cmd isteden. Får du samme feilmelding da? Endret 30. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
H80 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Prøv å skrive cmd i stedet for command. Får du samme feilmelding? Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 "cmd" har en rekke fordeler fremfor "command". Den største er at den kan gjette på filnavn hvis du trykker tab. Det gjør alt mye enklere. Prøv f.eks. å skriv "cd \p" og trykk tab; da bytter cmd det ut med teksten "cd \Program Files" i stedet. Trykker du flere ganger på tab får du andre alternativer... Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Alle som skjønner dette, kan dere gå til denne linken ? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=411897 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå