Piratpjokken Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvordan lager man "filmer" med Flash? Forstår ikke en dritt og har prøvd i 3 dager nå . Hjelp noen? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ikkeno' problem, jeg legger deg til i msn så skal jeg hjelpe Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 nye problemer: Når eg prøver å spille filmen av i windows media player blir lyd kvaliteten helt elendig. noen som vet hva eg kan gjøre? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hvorfor skal du ha den så du kan spille den av i wmp? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 er det noe annet valg da? Wmp er vel egentlig et greit nok valg som burde gå uten klusserudd, men det gjorde det altså ikke Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du kan vel bare bruke Flashplayer evt konvertere til *.exe? Hva skal du bruke filmen til? Skal du brenne den ut på dvd bør du jo få den i videoformat Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Egentlig så bruker jeg filmen som en dårlig unskyldning til å bumpe gamle tråder.. :S La oss håpe onkel moderator ikke er oppe sent i natt! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Egentlig så bruker jeg filmen som en dårlig unskyldning til å bumpe gamle tråder.. :SLa oss håpe onkel moderator ikke er oppe sent i natt! Wear your ninja suit and noone will ever now... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Kan man rangere latex som ninjawear? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Så lenge den dekker munn og nese. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg får tre en underbokse over huet.. Går det greit tror du? Edit: Fargoth (for de som lurer, han står i "leselisten" under tråden i dette øyeblikk)? Jeg må bare spørre; Er du med oss? Eller er du imot oss? Ærlig talt, man må jo få lov å kose seg en gang i blandt.. Bumpe tråder som bumpes kan. Men en ting har vi bevist: Moderatorene er for treige, skjerp dere nå! Endret 9. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
martbo Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Beklager at jeg ikke var rask nok, men det er vel bedre sent enn aldri? Da det virker som at dette var en bump av en gammel tråd kun for bumpens skyld stenger jeg tråden. Om trådstarter ønsker ytterligere diskusjon om problemet sitt får tråden event. åpnes igjen. Send meg da gjerne en pm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg