jorn_:-D Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hei. Fant ut at jeg trengte ny strømforsyning, og når ejg så dette kabinettet her så tenkte jeg at jeg like gjerne kunne kjøpe et nytt kabinett Noen som mener jeg absolutt ikke bør kjøpe det så skrik ut! Btw: Hva er eksterne brønner? Rett link til kabinettet! her..(leif rettet) Endret 1. mai 2005 av jorn_:-D Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Eksterne brønner er der f.eks. CD-ROMen og floppyn sitter, mens harddisken ligger i en intern brønn fordi den ikke er tilgjengelig utenifra! Kom forresten hit når jeg trykka på linken.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 jeg kom hit: http://www.avantfind.com/search.asp?keywords=her Wierd... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Les hva skrev i denne tråden.. Kabinettet er nærmest klin likt det i den tråden og begge kabinetter er modda Raidmax kabinetter.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Helt likt Radimax-kabinettet. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå