Gå til innhold

Debian Thunderbird med hotmail

Anbefalte innlegg

Hei, ønsker å sette om debian thunderbird mail programmet som fulgte med knoppix. Jeg bruker hotmail, men skjønner ikke helt hva jeg skal fylle ut under de forskjellige punktene under konfigureringen.

Hva er hotmails incoming server, og hva er outgoing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan få en gmail-konto av meg, hvis du vil. Mye bedre enn MS® Hotmail. Er vel 2.2GB lagringsplass sist jeg sjekket. Funker med både POP og IMAP, om jeg ikke husker helt feil...

Altså meget bra sammen med Thunderbird.

Lenke til kommentar
Du kan få en gmail-konto av meg, hvis du vil. Mye bedre enn MS® Hotmail. Er vel 2.2GB lagringsplass sist jeg sjekket. Funker med både POP og IMAP, om jeg ikke husker helt feil...

Takk, men jeg har allerede en GMAIL konto :thumbup:

Men det er liksom hotmail jeg ville brukt da, sider det er det som er den aktiv mailen, kan liksom ikke ha gmail på msn..

Lenke til kommentar

Jo, du kan ha en gmail-konto på Gaim. Du må bare legge til det som passport-konto.

Men uansett... Hvorfor bruke Microsofts tjenester mer enn nødvendig? Å gå vekk fra Hotmail totalt vil du nok aldri angre på.

Lenke til kommentar

Takk, men jeg har allerede en GMAIL konto :thumbup:

Men det er liksom hotmail jeg ville brukt da, sider det er det som er den aktiv mailen, kan liksom ikke ha gmail på msn..

Jeg bruker en @start.no konto på msn nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...