Stian89 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei, ønsker å sette om debian thunderbird mail programmet som fulgte med knoppix. Jeg bruker hotmail, men skjønner ikke helt hva jeg skal fylle ut under de forskjellige punktene under konfigureringen. Hva er hotmails incoming server, og hva er outgoing Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hotmail er da webmail? Så du kan vel ikke automatisk legge den til i vanlige e-post-programmer. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hotmail kan bare legges inn i Outlook/Outlook Express, men det er ikke lenger gratis. Hotmail bruker ikke, overraskende nok, ikke standard protokoller som pop og imap, men det finnes omveier som f.eks freepop. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Så jeg kan med andre ord ikke få hotmail til å fungere sammen med thunderbird? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du kan bruke omveier som freepops sammen med thunderbird, men freepops er langt i fra ferdig, så jeg vet ikke hvor godt den funker. Slik er det dessverre, MS vil ikke at det skal være lett å bruke andre programmer til hotmail og annet. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Jaja, takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nå som vi er igang, hva med dette problemet, noen som kan hjelpe meg med det? (Lyd problem) edit: URL'en Endret 1. mai 2005 av Stian89 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Kan være enige i at MS kan være et problem, men jeg tror linken din var litt feil . EDIT: Du hadde ugyldig URL, og derfor kom jeg til "lucky google search" i Firefox. Det førte meg til microsoft.com Endret 1. mai 2005 av RattleBattle Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Beklager, har ordna URL nå. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du kan få en gmail-konto av meg, hvis du vil. Mye bedre enn MS® Hotmail. Er vel 2.2GB lagringsplass sist jeg sjekket. Funker med både POP og IMAP, om jeg ikke husker helt feil... Altså meget bra sammen med Thunderbird. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Du kan få en gmail-konto av meg, hvis du vil. Mye bedre enn MS® Hotmail. Er vel 2.2GB lagringsplass sist jeg sjekket. Funker med både POP og IMAP, om jeg ikke husker helt feil... Altså meget bra sammen med Thunderbird. Takk, men jeg har allerede en GMAIL konto Men det er liksom hotmail jeg ville brukt da, sider det er det som er den aktiv mailen, kan liksom ikke ha gmail på msn.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jo, du kan ha en gmail-konto på Gaim. Du må bare legge til det som passport-konto. Men uansett... Hvorfor bruke Microsofts tjenester mer enn nødvendig? Å gå vekk fra Hotmail totalt vil du nok aldri angre på. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jepp, einaste du treng for å bruke MSN er ein passport konto. http://www.passport.net/Consumer/default.a...llrs=11&lc=1033 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Du kan få en gmail-konto av meg, hvis du vil. Mye bedre enn MS® Hotmail. Er vel 2.2GB lagringsplass sist jeg sjekket. Funker med både POP og IMAP, om jeg ikke husker helt feil... Altså meget bra sammen med Thunderbird. Takk, men jeg har allerede en GMAIL konto Men det er liksom hotmail jeg ville brukt da, sider det er det som er den aktiv mailen, kan liksom ikke ha gmail på msn.. Jeg bruker en @start.no konto på msn nettverket. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Funker med både POP og IMAP, om jeg ikke husker helt feil... Bare POP3, og det er noe de vurderer å ta betalt for i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå