Chainly Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Prøver meg mer på kopper jeg.. dette blir de siste. Lover Litt tilbakemld hadde vært kjekt. Men er ikke fornøyd med de selv. Hilsen Rune Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du tar bra bilder, og vet vel om dette selv også. Regner derfor med at det er kritikk og ikke banaliteter du er ute etter. Liker begge bildene, og motivene er gode. Er nyskjerrig på hvordan de ville blitt hvis bildene hadde blitt tatt mer fra siden, og ikke så ovenifra. På det øverstebildet så har du fått noe dobbeltskygge fra lyskildene. Videre så er det noen refleksjoner i kaffebønnene som ikke er helt fine, som jeg ville vurdert å ta bort. Noen lyspunkter som "glinser". Lenke til kommentar
Roncon Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg har sett bildene av diverse kopper med både kaffebønner og blomster. Har ikke kommentert noen før, så syns jeg kan gi deg litt feeback. Bilde #1 En flott komposisjon. Liker snittet i bilde godt, posen og kaffebønnene danner diagonalen i bilde, samt antydningen av kaffekoppen til høre i bilde. Kanskje ville jeg benyttet meg av brunt sukker og mulig bare én sukkerbit. Men eksponeringen, lyset og skarpheten er kjempebra. Etter min smak et delikat og vellykket bilde. Bilde #2 Litt mer usikker på dette. Ble rotete med alle bønnene rundt koppen, lyset er dessuten så pass hardt at jeg syns bønnene til venstre ble før mye eksponert. Pga av lyset ble også skyggene på bilde ble vel mørke. Men det bilde fungerer, det er slett ikke dårlig. Dette er pirk, og jeg liker bildene dine. Endret 1. mai 2005 av Roncon Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Chainly: Du sier du ikke er fornøyd med bildene selv. Hadde vært intressant å høre litt mer spesifikt hva du ikke er fornøyd med. Lenke til kommentar
Chainly Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Takk for tilbakemeldinger. Ble ikke helt fornøyd med de nei. Er så himla forskjell i lyset på bilde nr 1. Og de to sukkerbitene burde ikke vært der da jeg så bildet i etterkant. De lyser opp for mye, og ødelegger. Burde kanskje vært brunt sukker, som noen her tipset om:) bildet to. Ble overeksponert oppe i høyre hjørnet. Koppen og skålen står på en tøy serviett som ødelegger litt. Og som en annen sier. Bønnene blir litt for mye rot, i et bilde som kunne vært rent og stilig.. hehe Så, ja. Er nok mer og hvis jeg setter meg og ser på de. Bildene er for øvrig bare resizet, og sharpet en gang etter resize. Ellers er fargene skapt med blitzer, lyssetting, og bowens med farge på Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå