King-Nothing Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg får bare denne meldingen når jeg åpner Outlook Express. Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'xXx', Server: 'localhost', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F Har fått det et par ganger tidligere, men da forsvant det etter en liten stund. Men denne gangen har det holdt på i 3 dager snart. Noen som skjønner noen av denne feilmeldingen? Bruker Spamihilator får å sortere mail, men tror ikke at det er der problemet ligger. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Litt rusten oversettelse av feilmeldingen: "Din server har uventet brutt tilkoblingen. Mulige årsaker for dette er serverproblemer, nettverkproblemer eller en lang periode med inaktivitet". Ble du noe klokere? Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hei, en side hos Microsoft har dette, sjekk om den kan hjelpe deg. http://support.microsoft.com/?kbid=813514 Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Skjønner jo hva det står, men skjønner ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Skjønner jo hva det står, men skjønner ikke hva som er galt. Jeg forstod det slik at du ikke gjorde det. Det kan skyldes mye, har du forsøkt å kontakte de som har mailserveren for å sjekke at alt fungerer som det skal? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Telenor som har den. Internetten (fra Telenor) funker jo, men mailen trenger kanskje ikke funke fordi om resten gjør det? Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 siden server står som localhost regner jeg med du har et virusprogram som scanner innkommende mail. I noen tilfeller så tar dette og fucker opp innstillingene i OE slik at dette ikke virker. Anbefaler at du i OE går til "Tools" - "Accounts" og deretter velger egenskaper på mailkontoen din. Pass på at servernanvet ikke er localhost men servernavnet du skal hente mail fra. For Telenor: POP3: pop.online.no SMTP: smtp.online.no Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Telenor som har den. Internetten (fra Telenor) funker jo, men mailen trenger kanskje ikke funke fordi om resten gjør det? Det stemmer, det er forskjellige servere. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) siden server står som localhost regner jeg med du har et virusprogram som scanner innkommende mail. I noen tilfeller så tar dette og fucker opp innstillingene i OE slik at dette ikke virker. Anbefaler at du i OE går til "Tools" - "Accounts" og deretter velger egenskaper på mailkontoen din. Pass på at servernanvet ikke er localhost men servernavnet du skal hente mail fra. For Telenor: POP3: pop.online.no SMTP: smtp.online.no Det funket dårlig... Noen andre forslag? Edit: Skrudde av E-post scanning på mailer inn, og da funket alt igjen. I NAV kan jeg godt ha på scanning av mailene jeg sender, men ikke de mottar. Da har jo jo funnet feilen, men har jo ikke gjort noe med NAV bortsett fra å kjøre Live Update. Hmm.... Endret 1. mai 2005 av knothing Lenke til kommentar
tukols Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Har hatt Norton i flere år nå, og det skjer en gang i mellem at det går kludder i tingene. Prøv å gå ut på Symantecs hjemmeside, og se om de har løsningen på problemet. Ellers vil jeg anbefale deg å avinstallere Norton, og installere den på nytt igjen. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå