Gå til innhold

Error i Outlook Express. Får ikke inn mailene.


Anbefalte innlegg

Jeg får bare denne meldingen når jeg åpner Outlook Express.

 

Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'xXx', Server: 'localhost', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F

 

Har fått det et par ganger tidligere, men da forsvant det etter en liten stund. Men denne gangen har det holdt på i 3 dager snart. Noen som skjønner noen av denne feilmeldingen? Bruker Spamihilator får å sortere mail, men tror ikke at det er der problemet ligger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner jo hva det står, men skjønner ikke hva som er galt.

Jeg forstod det slik at du ikke gjorde det. ;)

 

Det kan skyldes mye, har du forsøkt å kontakte de som har mailserveren for å sjekke at alt fungerer som det skal?

Lenke til kommentar

siden server står som localhost regner jeg med du har et virusprogram som scanner innkommende mail. I noen tilfeller så tar dette og fucker opp innstillingene i OE slik at dette ikke virker.

 

Anbefaler at du i OE går til "Tools" - "Accounts" og deretter velger egenskaper på mailkontoen din.

Pass på at servernanvet ikke er localhost men servernavnet du skal hente mail fra.

 

For Telenor:

POP3: pop.online.no

SMTP: smtp.online.no

Lenke til kommentar
siden server står som localhost regner jeg med du har et virusprogram som scanner innkommende mail. I noen tilfeller så tar dette og fucker opp innstillingene i OE slik at dette ikke virker.

 

Anbefaler at du i OE går til "Tools" - "Accounts" og deretter velger egenskaper på mailkontoen din.

Pass på at servernanvet ikke er localhost men servernavnet du skal hente mail fra.

 

For Telenor:

POP3: pop.online.no

SMTP: smtp.online.no

Det funket dårlig... :cry: Noen andre forslag?

 

 

Edit: Skrudde av E-post scanning på mailer inn, og da funket alt igjen. I NAV kan jeg godt ha på scanning av mailene jeg sender, men ikke de mottar. Da har jo jo funnet feilen, men har jo ikke gjort noe med NAV bortsett fra å kjøre Live Update. Hmm....

Endret av knothing
Lenke til kommentar

Har hatt Norton i flere år nå, og det skjer en gang i mellem at det går kludder i tingene.

Prøv å gå ut på Symantecs hjemmeside, og se om de har løsningen på problemet.

Ellers vil jeg anbefale deg å avinstallere Norton, og installere den på nytt igjen.

 

Hilsen tukols

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...