Smeltelim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Binær, binær og mer binær! Kan man egentlig få nok av det? Noen her som forresten skjønner hvilket klokkeslett som står på f.eks. den blåe klokka som PCZray linka til? 10:48:36 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Noen som vet hvor langt 30 fot ca. er i meter? 9.14 meter. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Skulle hatt en slik før arbeidsuka på Elkjøp! Kunne vært fett å "leke" med i lageret.. Noen som vet hvor langt 30 fot ca. er i meter? 9.14 meter Edit: Litt for treg.. Endret 30. april 2005 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Du er ikke en geek før du har en skikkelig plakat av solsystemet på veggen! Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Noen her som forresten skjønner hvilket klokkeslett som står på f.eks. den blåe klokka som PCXray linka til? Det står litt lengre nede på siden, men ja, jeg kan lese den Har en kompis som har sånn, så han lærte meg det. Er ikke så vanskelig som det ser ut til. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Litt over 9 meter? Hadde vært vilt å skyte sånne over pallene på Elkjøp!! Hehe! Har ingen solsystemplakat men har en diiiiger bok med en drøss av plakatlignende sider av solsystemet.. Geekete nok for meg! Så det nå på sida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå