lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Regner med det finnes nok av folk som går under betegnelsen "Geek" på forumet her så jeg lager en tråd for must-have's for enhver geek.. Eller enklere sagt, gizmos eller gadgets! Mitt bidrag er denne stemmestyrte fjernkontrollen! Lurer på om jeg kanskje skal bestille en slik en? Endret 30. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 oioioi.. jeg har ogås sett at Living selger takvifter med fjernkontroll.. drittøft og ha stemmestyring på takviften da... det må jeg ha.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Åå!! Det hadde vært rått da.. Bare synd jeg ikke har noen takvifte da! Hva annet kan man bruke en slik gizmo til da? Lys, PC? EDIT: Tenk dere en motorisk åpning av vinduet via fjernkontroll a!! Endret 30. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Og sleppe frisk luft inn? Nei, takk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 EDIT: Tenk dere en motorisk åpning av vinduet via fjernkontroll a!! Å ja! Da mister vi geeker den eneste trimmen vi får! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hehe, okey.. Nerdefaktor som ødelegger nerdefaktoren altså! Noen andre som har gizmos å komme med? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Denne og denne bør sjekkes ut! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Haha, hjemmelagd grammofon til en hundrings! Tøøøft.. Den Homer Simpson greia kunne jeg gitt faren min, han er nemlig Simpsons-fanatiker.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Denne og denne bør sjekkes ut! Utrolig genialt, begge deler! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Om man går rundt med en slik t-skjorte og enten en slik eller en slik klokke kan man konsantere i likhet med andre rundt deg at du er en fullstendig geek! Noen andre som har fete binary-gadgets? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Med en litt bedre kniv/verktøy hadde den vært rå! 1gb minnepenn er jo ikke verst heller da.. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Om man går rundt med en slik t-skjorte og enten en slik eller en slik klokke kan man konsantere i likhet med andre rundt deg at du er en fullstendig geek! Noen andre som har fete binary-gadgets? de klokkene der var jo drit kule Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Kjenner en som har den førstnevnte og det er morsomt å se trynet på folk når han faktisk leser tida av klokka.. Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Fy faen. De binærklokkene var sjef, da. Kanskje jeg skal bruke litt dimmepenger på noe sånt . Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 En til som du kan ha på rommet og kose deg med Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kjenner en som har den førstnevnte og det er morsomt å se trynet på folk når han faktisk leser tida av klokka.. haha, det tror jeg på. Jeg er ikke stødig nok på det binære tall systemet til å kunne lese av sånt i farta. Er så lenge siden jeg har drevet med det at jeg må sette opp den tabellen jeg lærte da jeg gikk på VK1 elektronikk som var i år 02-03 eller 10-11 da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Binær, binær og mer binær! Kan man egentlig få nok av det? Noen her som forresten skjønner hvilket klokkeslett som står på f.eks. den blåe klokka som PCZray linka til? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Denne var jo steintøff! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Skulle hatt en slik før arbeidsuka på Elkjøp! Kunne vært fett å "leke" med i lageret.. Noen som vet hvor langt 30 fot ca. er i meter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå