Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Hei! Beklager alle forumreglene jeg bryter nå men jeg visste ikke i hvaslags forumkategori jeg skulle ta dette i og beklager også for caps locken men dette er viktig, Hvis du bruker MSN eller Windows messenger kan det hende at du noen av dine påloggede "skriver" til deg en nettadresse, og "Check this out". Styr unna dette" Det er et virus!!!!! Jeg var dum nok til å laste det ned, men skal nok fikse det. Tok en Avast 4 skann og slettet en del virus under den skanningen, men det en ting det viruset også gjorde for pokker, var å "disable" tast manager. "Task manager has been disabled by your administrator." Så hvor kan jeg "enable" dette? Sorry for alt og takk for svar. Endret 30. april 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Dette er et hardware forum da er det vel ikke noen særlige software emner => Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Dette er gammelt nytt da, menmen dette viruset har vært ute leeeenge. for å enable task manager igjen må du vel gå i services og starte task manager igjen... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Beklager issåfall... Jeg trodde dette var helt nytt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg fikk akkurat en sånn link av en norsk en. Litt rart synes jeg at hun skrev det på engelsk da. Jeg så hotmail adressen min var i linken, og ble nysjerrig, men heldigvis klarte NOD32 og fjerne det før det kom inn på maskinen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Jeg finner ikke Task manager i Services!! (hjelp) Bare noe som het " Task sheduler" og den var jo enabled. Hva skal jeg gjøre? Er et "System restore" fra system tools menyen et alternativ? Endret 30. april 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 @Edmund Blackadder Roan "litt" Ta en kikk på symantec.com og sjekk om de har en løsning. (Og spørsmålet burde ligge under Programvare->sikkerhet) Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 hmm.. Kan ikke finne noe.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Denne har vært diskutert flere ganger i dag, blandt annet her: Link. Jeg stenger denne, så kan diskusjonen fortsette i tråden det linkes til. EDIT: Der er det også linker til Symantec. Geir Endret 30. april 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg