DJViking Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Noen som vet hvordan jeg kan få oppgradert KDE til v3.4 via YaST. Jeg har prøvd å legge til en ekstra installasjonsmedium i YaST. Denne prøvde jeg å legge til ftp.sunet.se/pub/Linux/distributions/suse/suse/i386/supplementary/KDE/update_for_9.2 Fylte inn ftp.sunet.se under servernavn og pub/Linux/distributions/suse/suse/i386/supplementary/KDE/update_for_9.2 for under katalog Men fikk feilmelding: Kan ikke opprette installasjonskilde ERROR(InstSrc:E_no_instsrc_on_media) Lenke til kommentar
zzzz Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det jeg gjorde var å laste ned filene, og legge til den lokale katalogen i Yast. Trykk på "Endre installasjonskilde" og velg katalogen. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 den du skal legge til som installasjonskilde i YaST skal se nesten slik ut: ftp://ftp.sunet.se/pub/Linux/distribution....2/yast-source/ tror det var sånn iallefall.. enten det, eller så skal du kun ha t.o.m supplementary. -escariot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå