Whalecore Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Skal kjøpe meg ny pc, og jeg trenger ny skjerm. Har bestemt meg for LCD skjerm, og jeg tror jeg vil ha 17", det holder i massevis imo. Pc`n skal brukes mest til spilling, og jeg spiller alt fra Fps til strategi spill. Jeg har funnet ut at jeg ikke merker etterslep godt. Jeg vil ikke betale mer enn 3000,- for skjermen, helst under 2500,- EDIT: Jeg legger inn min handleliste slik at dere kan sammenlikne med resten av PC`n. Det er PC`n til nå, jeg forandrer kanskje noe. Edit2: Mye sannsynlig at jeg går for Samsung 913N. Endret 30. april 2005 av xantir` Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg vet ikke hvor mye en 1770NX koster for tiden, men den er blitt skrytt og ned i mente her på forumet. Jeg er selv eier og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
W Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg vet ikke hvor mye en 1770NX koster for tiden, men den er blitt skrytt og ned i mente her på forumet. Jeg er selv eier og er veldig fornøyd. Kan man velge 85hz når man har en oppløsning på 1024*768 på den? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ser ikke noen grunn til å ha 85Hz på den, men tror ikke det går uansett. Tror 75Hz er maks. Lenke til kommentar
W Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Ser ikke noen grunn til å ha 85Hz på den, men tror ikke det går uansett. Tror 75Hz er maks. Ikke no grunn? Klarer bare å ha 85 hz på crt-skjermer. Men blirt det anderledes å se på en crt-skjerm med 75 hz enn en lcd med 75hz? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er stor forskjell på lcd og crt. Man har ikke oppdateringsfrekvens på lcd og dermed slipper man alt av flimring. Lenke til kommentar
W Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Ok. Vurderer sterkt å kjøpe 1770NX nå, men hvilken DVI kabel bør jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er et fett tror jeg. Jeg kjøpte en helt standard dvikabel og den fungerer som den skal. Det eneste du må huske på er at du ikke trenger dual kabel. Denne brukes ved høyere oppløsning enn det 1770NX klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå