Samtron87 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvordan kan jeg få over fire timer med film på en dvd+r plate på 4.5 GB. Er det mulig å bytte kvalitet så jeg får mer på dvd plata? bruker ulead dvd factory.... Lenke til kommentar
Biggus Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Mener det er en option der som heter noe sånt som "change MPEG settings" der du kan skru ned/senke kvaliteten på kompresonen slik at du får mer plass. Har ikke testa det selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 med å komprimere 4 timer med video ned til en enkelt DVD, vil kvaliteten bli _allt_ for dårlig. hvis da dette ikke spiller noen rolle i det hele tatt, ellers vil jeg anbefale det å dele det opp på flere dvd plater Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Har funnet en løsning: Jeg bruker et program som heter div x to DVD converter og brenner deretter til dvd..... Ellers takk for hjelpen...!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå